معاون اول رئیس جمهور:

گازرسانی به منازل سیستان و بلوچستان ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مخبر گفت: با اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم عملیات گازرسانی به منازل و سایر مراکز سیستان و بلوچستان هم‌اینک به ۶۴ درصد رسیده است.

محمد مخبر   در بدو ورود به فرودگاه زاهدان  اظهارداشت: دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی برای گازرسانی به سیستان و بلوچستان در حال انجام دارد که امیدواریم هر چه زودتر مشکل این استان برای همیشه در بحث کمبود گاز برطرف شود.

وی بیان کرد: به دستور رئیس جمهور به همراه وزرای نیرو و نفت به سیستان و بلوچستان سفر کردیم تا از نزدیک مشکلات انرژی و کم آبی این استان را بررسی و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شود.

معاون اول رئیس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان در حالیکه در کنار دریا قرار دارد و یک دریایی هم تحت عنوان آبهای ژرف در زیر زمین قرار دارد مناسب نیست که با مشکلات کم آبی مواجه باشد.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم برای رفع مشکل کم آبی سیستان و بلوچستان طرح‌هایی همچون طرح انتقال آب دریا، استفاده از آب‌های ژرف و همچنین پیگیری حقابه هیرمند را به طور جد دنبال می‌کند.

مخبر با اشاره به سفر خود به زابل افزود: در این شهرستان در زمینه انرژی و کمبود جایگاه که البته این مشکل در کل سیستان و بلوچستان وجود دارد مباحثی مطرح و در این زمینه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط دولت سیزدهم در سیستان و بلوچستان در زمینه اشتغال و مسکن در حال انجام است.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: رئیس جمهور شهریور ماه پارسال سفری به سیستان و بلوچستان داشتند که این سفر مصوباتی را در پی داشت که در آخرین وضعیت مصوبات پیگیری می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار