نرخ‌های بلیت هواپیما به روال سابق بازگشت

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد.

محمد محمدی بخش گفت: برای بلیت هواپیما هیچ افزایش قیمتی پیش از تصویب در ستاد تنظیم بازار قابل قبول نیست و تمامی نرخ های پیشنهادی و کارشناسی شده در ستاد تنظیم بازار ارائه شده و پس  از بررسی و تصویب ابلاغ خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، افزایش نرخ بلیت هواپیما در جلسه شورای عالی هواپیمایی تصویب و به ستاد تنظیم بازار ابلاغ شده است اما پیش از تایید ستاد تنظیم بازار که طبق دستور رئیس جمهور بوده هیچ ایرلاینی حق افزایش نرخ را ندارد.

او می گوید: در حال حاضر بخش اعظمی از شرکت های هواپیمایی نرخ های خود را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین هایی که قیمت خود را افزایش داده بودند، برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۷:۵۱ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
آره یه صندلی اتوبوسی اکونومی فکستنی قیمتش الان۱۴۰۰ برای بلیط تهران جنوبه مثلا میشه ۱۳۵۰؟مسخرست واقعا،هر جوری دلشون میخواد قیمتو بالا میبرن،اینکه نشد زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
براه چی به روال برگشته قطار پیشرفت بگذارید بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
روال قبل یعنی تهران مشهد ۹۱ هزار تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
بیخیال برخورد میشه پولایی مردم دادن چ میشه یعنی چی برخورد میشه مگه غیر از اینه جریمه میکنین به نفع دولت مصادره میکنین این نشد برخورد اونا پولی از دست نمیدن پولی اضاف از مردم گرفتن یه بخشیش بابت جریمه میره مابقی هم برا خودشونن یه حساب کتاب سرنگشتی کنیم یه پولی از مردم گرفته شده بین دولت شرکتای پروازی تقسیم شده میخاین برخوردی هم کنین پول مردمو برگردونین
آخرین اخبار