استاندار مرکزی و معاونان لباس سپاه پوشیدند

در پی اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریستی استاندار مرکزی و معاونان لباس سپاه پوشیدند.

در پی اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرستی که سازمان‌های تروریستی می‌نامند، امروز استاندار استان مرکزی به همراه معاونین با پوشیدن لباس سپاه و حضور در دفتر فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن محکومیت این اقدام حمایت خود را از این نهاد اعلام کردند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم ضمن قدردانی از از مخلص الائمه استاندار مرکزی و معاونین و تشکر از مواضع قاطعانه و ارزشمند مسئولین، گروه‌ها و اقشار مختلف مردم در حمایت از سپاه چند روز گذشته قدردانی کرد و مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

سپاه پاسداران عاشق مردم و ولایت و تبلور اراده ملی در همه بخش‌ها و حرکت‌ها است و با تکیه بر ولایت و مردم و با روحیه جهادی و انقلابی شتابنده در راستای آرمان‌های انقلاب گام برمی‌دارد.

سپاه خادم و نوکر مردم است و تمام قد برای رفع مشکلات مردم، تامین امنیت کشور و خدمت به ملت ایران مجاهدانه تلاش می‌کند و همواره در کنار مردم و پاسداران و حافظ انقلاب است و دشمنان با اینگونه اقدامات سیاسی نمی‌توانند رابطه میان سپاه و مردم را خراب کنند.

اقدام وقیحانه پارلمان درمانده اروپا که بعد از شکست سنگین در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران رقم می‌خورد اقدامی مضحک و این اقدام خائنانه نمایانگر حقانیت نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران و حرکت‌های سپاه در دفاع و پاسداری از امنیت و ارزش‌های اسلامی است.

دشمنان با تروریست خواندن سپاه پاسداران که یک اقدام کاملا غیرقانونی و مقابله با استقلال و حاکمیت کشور است بار دیگر دچار خطای شدید محاسباتی خواهند شد چراکه آن‌ها درک صحیحی از نفوذ سپاه در قلوب مردم ایران و امت اسلام ندارند و این اقدام قطعا عزم و اراده ملت ایران در دفاع از آرمان‌های مقدس سپاه دوچندان خواهد کرد.

امروز دشمنان مهمترین عامل شکست نقشه‌های خود در منطقه برای دولت سازی را سپاه پاسداران می‌دانند و لذا پارلمان اروپا امروز از سپاه و اقتدار روز افزون آن و از همه مهم‌تر محبوبیت این نهاد مردمی در بین ملت‌ها و حتی در قلب اروپا عصبانی است.

اقدام اخیر پارلمان اروپا نشان از اوج استیصال و ضعف غربی‌ها در مقابله با فرزاندان راستین امام خمینی (ره) در سپاه پاسداران است و این اقدامات به ما فرصت می‌دهد تا در برابر دشمنان مقتدرانه‌تر و قوی‌تر عمل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.