نارضایتی شهروندان گرگانی از کمبود سرویس بهداشتی در سطح شهر

کمبود تعداد سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر گرگان و‌مناسب نبودن وضعیت بهداشت آن‌ها نارضایتی برخی شهروندان گرگانی را به همراه داشته است.

برخی از شهروندان گرگانی می‌گویند: سرویس بهداشتی‌های سطح شهر از بهداشت کافی برخوردار نیستند و برای افرادی که بیمار هستند و قصد استفاده دارند امکان دارد موجب بروز اتفاقاتی شود.

یک شهروند دیگر می‌گوید: برخی از مسافرانی هم که برای نخستین بار به گرگان سفر می‌کنند با چالش پیدا کردن سرویس بهداشتی مواجه می‌شوند.

بسته بودن درب سرویس بهداشتی در مکان‌های عمومی نظیر پارک شهر گرگان هم از دیگر موارد مطرح شده از سوی شهروندان گرگانی است.


صادقیان معاون زیر بنایی و عمرانی شهرداری گرگان در گفتگو با برنامه تلویزیونی سیمای گلستان در این باره گفت: حدود ۴۰ ساختمان سرویس بهداشتی همراه با ۲۵۰ چشمه در سطح شهر گرگان داریم و به صورت مشارکتی از سرویس‌های بهداشتی پنج مسجد هم در سطح شهر برای استفاده عموم می‌شود.

او با بیان اینکه سرانه‌ای برای تعداد سرویس‌های بهداشتی به ازای جمعیت در سطح شهر تعریف نشده است، افزود: مقرر شده دو سرویس بهداشتی در مکان‌های پر تردد شهر گرگان از جمله مکان چهارشنبه بازار جدید ساخته شود.
صادقیان می‌گوید: یکی از علت‌های کمبود سرویس بهداشتی در مناطق مختلف گرگان مخالفت برخی از شهروندانی است که در نزدیکی این سرویس بهداشتی‌ها زندگی می‌کنند.

او افزود: چندی قبل خیری قصد داشت در فضای سبز منطقه‌ای اقدام به ساخت سرویس بهداشتی کند، اما مخالفت مردم مانع از اجرای آن شد.

صادقیان گفت: تخریب و سرقت دو چالش مهم سرویس بهداشتی‌های مرکز استان است و حتی در برخی مناطق مشاهده شده تجهیزات نصب شده برای معلولان در هم در این مکان‌ها به سرقت رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار