رونمایی المان شهدای خلبان اسدآباد در دهه فجر

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از رونمایی المان شهدای خلبان این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر گفت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طرح ماکت هواپیما F ۴ و المان و تندیس سه شهید خلبان گرانقدر شهرستان با همکاری حفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با پیگیری لازم ساخته شده و چندی پیش وارد شهرستان و در میدان آزادگان واقع در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه نصب شد که این طرح در دهه فجر به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

او با اشاره به صرف اعتباری افزون بر ۳۸۵ میلیون تومان برای طرح فوق تصریح کرد: از این میزان اعتبار، ۲۸۰ میلیون تومان برای ساخت ماکت هواپیما و ۱۰۵ میلیون تومان برای ساخت تندیس شهدای گرانقدر شهرستان هزینه شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه احداث المان شهدای خلبان یکی از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان بود که با پیگیری‌های لازم این امر محقق شده است، خاطرنشان‌کرد: شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور بودند که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش ایفا کردند.

مرادی ضمیر در ادامه از تخفیف ۳۰ درصدی عوارض و پروانه ساختمانی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این تخفیفات ۳۰ درصدی عوارض و پروانه ساختمانی از سوی شهرداری تاکنون آغاز شده و تا پایان ایام دهه فجر ادامه خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری چندی پیش جشنواره آدم برفی در شهرستان توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر، گفت: استانداری و مسئول امور شهری استان همدان به علت برگزاری چنین جشنواره‌ای درشهرداری و شورای اسلامی شهر اسدآباد برای ایجاد و تزریق شور و نشاط در شهر تقدیر داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.