دری نجف‌آبادی:

دهه فجر بهترین فرصت برای تشریح دستاوردهای نظام است

نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی گفت: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تشریح و تبیین آرمان‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی از سوی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌ فقیه در استان مرکزی روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با تشریح فعالیت دستگاه‌های خود برای آحاد جامعه، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها و راهبردهای نظام اسلامی، گام‌های اساسی‌تری بردارند.

وی ادامه‌ داد: اکنون در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ما تبیین و بیان موفقیت‌های برجسته و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی است و وظیفه داریم خدمات نظام اسلامی برای جامعه و مردم را به خوبی روشن کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: رشد و توسعه بخش‌های مختلف کشور از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و خدمات نهادهای اجرایی به هیچ عنوان با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و این دستاوردهای ارزشمند باید به خوبی برای نسل جوان تشریح شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: برخی عناصر خود فروخته و دشمنان خارجی درصدد تضعیف خدمات نظام هستند که مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان وظیفه دارند با تمام قوا با توطئه دشمنان مقابله کنند.

وی به اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد و گفت: روزانه بیش از ۶۵۰ میلیون‌متر مکعب گاز در کشور مصرف می‌شود که سرمایه عظیمی از کشور را هدر می‌دهد، در صورتی که با اصلاح الگوی مصرف می‌توان این میزان مصرف را کاهش و صادرات این محصول را تقویت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنان خود ماه رجب را فرصتی مغتنم جهت خودسازی و آماده‌سازی برای ورود به ماه رمضان ارزیابی کرد، گفت: این ماه از جمله فرصت‌هایی به شمار می‌رود که باران رحمت الهی جاری و تشنگان زلال حق و معرفت به خوبی می‌توانند خود را سیراب کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: میلاد امامان معصوم، امام علی(ع)، امام محمدباقر(ع) و امام جواد(ع) و همچنین رویداد تاریخی بزرگ بشری، یعنی برانگیخته شدن پیام آور مهر و محبت، حضرت محمد(ص) برای هدایت انسان‏ها، بر فضیلت و اهمیت این ماه افزوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.