مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان:

۱۵۰۷ روستا در کردستان به شبکه سراسری گاز متصل هستند

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: تعداد روستاهای گازدار استان به هزار و ۵۰۷ مورد رسیده و عملیات گازرسانی در ۱۳۶ روستا نیز فعال است.

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان اظهار کرد: گازرسانی به روستاها دارای اهمیت ویژه ای است و تأمین زیر ساخت‌ها به ویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، مصداق بارز برقراری عدالت اجتماعی است.

وی افزود: خدمت به محرومان به ویژه روستاییان از اهداف اصلی و استراتژیک شرکت گاز استان کردستان بوده و گازرسانی به نقاط صفر مرزی در شهرستان‌های بانه و مریوان نشانه این تلاش و همت است.

فعله گری خاطرنشان کرد: تعداد روستاهای استان کردستان که از قابلیت گازرسانی برخوردار هستند به هزار و ۶۴۴ مورد رسیده که تا پایان آذر امسال تعداد هزار و ۵۰۷ روستا به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است.

وی افزود: عملیات گازرسانی در ۱۳۶ روستای استان فعال است که تمامی روستاهای در دست اجرا تا دهه مبارک فجر امسال و هفته دولت سال آینده از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

فعله گری اشاره‌ای به کوخ‌های شهرستان بانه داشت و اظهار داشت: در شهرستان بانه چند مجموعه مسکونی ۵ الی ۱۵ خانوار بنام کوخ وجود دارد که در تقسیمات کشوری جزو روستا محسوب نمی‌شود اما شرکت گاز استان کردستان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و عدالت اجتماعی نسبت به گازرسانی به این مناطق مسکونی اقدام کرده و تاکنون ۴۵ مورد را گازدار و برای ۶۰ مورد دیگر هم برنامه ریزی کرده که به زودی به شبکه سراسری گاز طبیعی خواهند پیوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.