نصب تابلو روزشمار برای پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: باید تابلو روزشمار برای پروژه‌های عمرانی شهرداری یزد نصب شود.

حجت‌الاسلام سید محمدناصر حیدری نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع)  گفت: یکی از موضوعاتی که باید در شهر به آن توجه داشته باشیم، این است که پروژه‌های عمرانی شهر یزد هیچ تابلو زمان‌سنجی برای افتتاح ندارد.

او با بیان اینکه مردم از زمان‌بندی پروژه‌های شهرداری اطلاعی ندارند، خاطرنشان کرد: اگر این تابلو‌ها وجود داشته باشد، طبق برنامه مردم متوجه می‌شوند که هر پروژه در چه زمانی به اتمام می‌رسد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که می‌توانست در ایام‌الله دهه فجر به پایان برسد، در حال حاضر مهیای بهره‌برداری نیست و احتمال دارد زمان افتتاح آن به پایان سال یا تا حتی سال آینده موکول شود که با وجود تابلو زمان‌سنج این مشکل برطرف می‌شود.

او با بیان اینکه نکته بعدی در ارتباط با تصمیم‌های شهرداری و مصوبات شورای اسلامی شهر است، گفت: بعضی تصمیم‌ها بیش از یک سال روی زمین می‌ماند و این تأخیر یک‌ساله در تصمیم که بعضی از این موارد را شورای اسلامی شهر گرفته است، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

حجت‌الاسلام حیدری ادامه داد: لازم است برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مشخص برای مدیران جهت انجام اقدامات لازم انجام شود، زیرا امضای مدیر نیازی به چند هفته، چند ماه و حتی بیش از یک سال زمان نیاز ندارد.

او افزود: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کنیم، لزوم در نظر گرفتن تنبیه و تشویق برای مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار