احداث ساختمان کتابخانه عمومی کوهبنان

مجید توکلی گفت: با همکاری نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان ساختمان مرکزی کتابخانه عمومی شهرستان احداث خواهد شد.

چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی کوهبنان در سال جاری با حضور فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه، شهردار کوهبنان، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس، روسای ادارت راه و شهرسازی، کتابخانه‌های عمومی و سایر اعضا در محل کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار کوهبنان گفت: ساختمان کتابخانه عمومی شهر کوهبنان که در زلزله شب یلدای سال ۹۶ دچار خسارت شده بود تخریب گردید تا مکانی در خور شان بام فرهنگی استان کرمان احداث شود.

او خاطر نشان کرد: با همکاری نهاد آبادانی و پیشرفت کوهبنان ساختمان مرکزی کتابخانه عمومی کوهبنان احداث خواهد شد.

مجید توکلی افزود: کتابخانه محیط امن برای مطالعه همگان خصوصا دانش آموزان و دانشجویان است لذا بایستی بهترین فضا برای کتابخانه احداث شود...
در ادامه خلیل الله باقی زاده گفت؛ در بحث برگزاری جلسات انجمن کتابخانه‌های استان کرمان، کتابخانه عمومی کوهبنان رتبه ۱۸ در بین شهرستان‌های استان را دارد.

او تاکید کرد: با توجه به جمعیت شهرستان در بحث امانت کتاب کوهبنان جز شهرستان‌های برتر، پیشرو و پیشگام می‌باشد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان افزود: در راستای ساخت مجمتع فرهنگی و کتابخانه باید نفع شهرستان در نظر گرفته شود البته باید از آموزش و پرورش به جهت همکاری از زمان زلزله تا کنون در راستای استقرار کتابخانه عمومی. تقدیر می‌کنیم.

او افزود: کتابخانه کیانشهر با یک نیرو در حال فعالیت و خدمت رسانی است البته در کنار اداره ارشاد، سازمان تبلیغات تلاش کردیم در مباحث فرهنگی همکاری کنیم.

باقی زاده گفت: در دهه فجر مسابقه کتابخوانی کمال، نشست کتابخوان، تجلیل از اعضای فعال کتابخانه را خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار