تخفیف ۱۰ میلیارد تومانی گاز بها برای مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در طول ۱۰ ماهه سال جاری مددجویان کمیته امداد استان از از تخفیف ۱۰ میلیارد تومانی گاز بهای مصرفی بهره‌مند شده‌اند.

علیرضا حسین نژاد گفت: در طول ۱۰ ماهه سال‌جاری، براساس تفاهم نامه مشترک با شرکت گاز و کمیته امداد؛ مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از تخفیف ۱۰ میلیارد تومانی گاز بهای مصرفی بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه ۳۴ هزار خانوار تحت حمایت از معافیت پرداخت حق انشعاب گاز بهره‌مند هستند، گفت: سه دهک اول مشترکین گاز که بخش عظیمی از جامعه تحت حمایت کمیته امداد را تشکیل می‌دهند در صورت کم مصرف بودن و صرفه جویی در انرژی مصرفی بصورت رایگان از خدمات گازب‌ها بهره مند می‌شوند.

حسین نژاد با بیان اینکه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل جزو سه دهک پایین مصرف کنندگان گاز هستند، افزود: ۶۰ درصد مددجویان و مشترکین گاز مصرفی الگوی مصرف انرژی را رعایت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه خانواده‌های تحت حمایت با رعایت و کاهش مصرف و صرفه‌جویی می‌توانند مشمول معافیت انشعاب گاز شوند، بیان کرد: در صورتی که مصرف گاز به صورت بهینه نبوده و از سقف تعیین شده افزایش یابد مشمول معافیت نخواهند بود.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن قدردانی از همکاری همه‌جانبه شرکت گاز این استان که همواره در یاری‌رسانی به محرومان جامعه جزو دستگاه‌های پیشتاز است، گفت: رایگان بودن و ارائه تخفیف گاز بهای مصرفی مددجویان، گامی مهم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است که با همکاری گسترده‌تر می‌توانیم امید بخشی را در جامعه هدف تقویت کنیم.

حسین نژاد با بیان اینکه با یاری دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران خدمات مختلفی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: چنین خدماتی مسیر خودکفایی خانوار بی‌بضاعت جامعه را هموارتر می‌کند.

او با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سایر دستگاه‌های اجرایی می‌توان به صورت هدفمند به یاری اقشار آسیب‌پذیر شتافت، اعلام کرد: به دنبال ارائه خدمات کیفی‌تر به مستمندان جامعه هستیم تا مشکلات آن‌ها به صورت ریشه‌ای برطرف شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند خدمات رسانی به خانوار نیازمند، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان شرکت گاز استان خدمات قابل توجهی به مددجویان ارائه شده تا در روز‌های سرد زمستان از نعمت گاز برخوردار باشند.

میرسعید سیدمتین با بیان اینکه همواره خانوار تحت حمایت کمیته امداد جزو اقشار رعایت‌کننده در مصرف گاز هستند، افزود: همه باید به این مهم توجه داشته باشیم که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنیم.

او با اعلام اینکه در کنار کمیته امداد یاریگر مددجویان و افراد نیازمند هستیم، بیان کرد: در تلاشیم تا با همکاری‌های فی مابین با کمیته امداد بتوانیم از امکانات موجود برای رفع نیاز‌های اساسی نیازمندان جامعه استفاده کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.