حسینی: هواداران نگران شکایت از لوکادیا نباشند/پرونده های خارجی مان بسته شده است

امیر علی حسینی مدیرروابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده های حقوقی سرخپوشان توضیحاتی را مطرح کرد.

امیرعلی حسینی  مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده لوکادیا اظهار کرد: این پرونده با جدیت پیگیری می‌شود و در حال جمع آوری مدارک هستیم تا از حقوق باشگاه دفاع کنیم. همچنین هواداران نگران این پرونده  نباشند و  احقاق حق باشگاه صورت می‌گیرد.

او درباره وضعیت پرونده  بوژیدار رادوشوویچ گفت:  قسط اول این دروازه بان با مساعدت درویش مدیرعامل باشگاه حدود  ۴-۵ روز قبل از سررسید زمانش پرداخت شد و مشکلی بابت این موضوع وجود نداشت. همچنین  قرار است اقساط بعدی هم طبق زمان بندی اعلام شده به این دروازه بان پرداخت شود تا پرونده بدهی این دروازه بان در موعد مقرر بسته شود.

حسینی درباره زمان پرداخت‌های بعدی به این بازیکن گفت: پس از مصالحه‌ای که با این بازیکن در دادگاه عالی ورزش صورت گرفت، قرار شد بدهی پرسپولیس به رادوشوویچ طی ۴ قسط در بازه زمانی یک ساله به او پرداخت شود که پس از پرداخت قسط اول این روند به موقع آغاز شد. این در حالی است که  قسط دومی که پرسپولیس به این بازیکن پرداخت می‌کند حدود ۲/۵ ماه دیگر است.

او در پایان  درباره  پرونده‌های بین المللی پرسپولیس گفت: در حال حاضر پرونده باز و مفتوح بین المللی نداریم و تمام پرونده‌های خارجی مان بسته شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
باشه
آخرین اخبار