دستگیری سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۹ فقره سرقت در کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سارقان اماکن خصوصی که اقدام به ۹ فقره سرقت به ارزش ریالی ۴ میلیارد ریال کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد معظمی گودرزی جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و باغات در منطقه محمدشهر کرج، بررسی موضوع به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری ۲۵ این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که سارقان با تخریب دیوار ساختمان‌های نیمه کاره و باغات اطراف محمدشهر اقدام به سرقت آهن آلات و ابزارآلات می‌کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی ۴ سارق و یک مالخر اموال مسروقه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبردگان دستگیر شدند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در منطقه محمدشهر اعتراف کردند.
 
سرهنگ گودرزی با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه به سرقت رفته توسط این افراد ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: به کارگیری تجهیزات پیشگیرانه از جمله دوربین و فنس کشی اماکن خصوصی تا حد زیادی می‌تواند از به سرقت رفتن اموال شهروندان پیشگیری کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.