ساخت مسکن به صورت مردمی دنبال شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید ساخت مسکن به‌صورت مردمی دنبال شود، گفت: می‌توان برای ساخت مسکن از ظرفیت خودمالکین و اراضی وقفی نیز استفاده کرد.

غلامعلی حیدری پنجم بهمن‌ماه در دیدار با سیدمجید ابن‌الرضا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه تامین مسکن یکی از مسائل مورد تاکید رئیس‌جمهور است، اظهار کرد: طبق وعده دولت در چهار سال باید چهار میلیون مسکن در کشور ساخته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید ساخت مسکن به‌صورت مردمی دنبال شود، گفت: می‌توان برای ساخت مسکن از ظرفیت خودمالکین و اراضی وقفی نیز استفاده کرد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری دارای زمین مازاد هستند، خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها می‌توانند با رفع موانع از این اراضی برای ساخت مسکن برای کارکنان خود استفاده کنند.

حیدری با اشاره به اینکه ساخت مسکن در فصول سرد سال در چهارمحال و بختیاری امکانپذیر نیست، افزود: این مسئله موجب می‌شود فرآیند ساخت مسکن در استان تا حدودی کند شود، همچنین افزایش قیمت مصالح ساختمانی و پیمانکاران ضعیف مشکلاتی را در حوزه ساخت مسکن ایجاد می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حجم بالای ساخت و ساز مسکن در شهر شهرکرد بدون ارتقای زیرساخت شهری در حوزه روگذر و زیرگذر و همچنین تعریض معابر موجب ایجاد ترافیک شهری شده است، عنوان کرد: باید ساخت مسکن در سایر شهر‌ها و شهرستان‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: برای تسریع در ساخت مسکن می‌توان از سازه‌های پیش ساخته برای ساختمان‌های بلندمرتبه نیز استفاده کرد، اداره‌کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای احداث مسکن برای نیرو‌های مسلح را فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار