معاون استاندار اصفهان:

بایستی در جامعه بستر‌های حجاب و عفاف فراهم و سهل شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نباید با موضوع حجاب احساسی برخورد و به اقدامات دوره‌ای بسنده کنیم.

 محمدرضا جان‌نثاری در بازدید از  نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت دفتر امور بانوان و دفتر امور اجتماعی استانداری در گلستان شهدای اصفهان برگزار شده است بدون واسطه با طراحان پوشاک و فروشندگان گفتگو و در جریان مشکلات و دغدغه‌های این هنرمندان و اصناف قرار گرفت.

او در جریان بازدید از این نمایشگاه بیان کرد: بایستی در جامعه بستر‌های حجاب و عفاف فراهم و سهل شود. نباید با موضوع حجاب احساسی برخورد و به اقدامات دوره‌ای بسنده کنیم. ضروری است مناطق مختلف استان میزبان اینگونه نمایشگاه‌ها باشند و تنها به برگزاری نمایشگاه در مکان‌های محدود بسنده نکنیم.

جان‌نثاری عنوان کرد: امروز برخی از دغدغه‌های تولیدکنندگان پوشاک را شنیدیم و می‌طلبد هفته آینده جلسه‌ای با حضور طراحان، تولیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه برگزار شود تا در جریان درخواست این هنرمندان و اصناف قرار بگیریم و برای رفع مشکلات چاره اندیشی کنیم.

او یادآور شد: اینگونه اقدامات بایستی با حمایت مسئولین همراه باشد تا فرایند عرضه و تقاضا برای مردم، طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان جذاب شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: می‌طلبد گام‌های بلندتری در این راستا برداشته و تمامی اقدامات با برنامه ریزی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار