اهتمام برای رونق گردشگری سلامت در یزد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: همان‌طور که ریاست جمهوری نیز نسبت به این مهم تأکید کردند لازم است این ظرفیت مهم را در یزد مورد توجه بیشتر قرار داده و نسبت به رونق این حوزه تلاش کنیم.

مصطفی سپهری سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان این‌که گردشگری سلامت جزو اولویت‌های توسعه و رونق گردشگری یزد است، گفت: همان‌طور که ریاست جمهوری نیز نسبت به این مهم تأکید کردند لازم است این ظرفیت مهم را در یزد موردتوجه بیشتر قرار داده و نسبت به رونق این حوزه تلاش کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: توسعه گردشگری مستلزم اهتمام ویژه دولت و بخش خصوصی است و مقابله با بروکراسی اداری و تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران را موردتوجه جدی داریم و تسهیل فرایند سرمایه‌گذاری را برای بهبود صنعت گردشگری دنبال می‌کنیم.

او با تأکید بر این‌که یزد تنوع بسیار زیادی در گردشگری دارد، افزود: نیروی انسانی توانمند، متخصص و همچنین برخورداری از زیرساخت‌های مناسب مانند بیمارستان‌های مجهز جزو ظرفیت‌هایی است که در استان یزد شرایط را برای رونق گردشگری سلامت هموارتر می‌کند.

سپهری ادامه داد: البته امروزه یزد به دلیل ظرفیت‌های موجود شاهد حضور مسافران برای درمان است و لازم است که با تکمیل زنجیره گردشگری سلامت بتواند خود را به‌عنوان مقصد گردشگری سلامت به خصوص برای گردشگران خارجی ارتقا ببخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار