نهضت ملی مسکن از اولویت‌های اساسی دولت و استانداری

استاندار کرمانشاه بر همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت:برنامه نهضت ملی مسکن از اولویت‌های اساسی دولت و استانداری کرمانشاه است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن با اشاره به‌اینکه باید امکانات و ظرفیت‌های لازم برای تحقق اهداف نهضت ملی مسکن کاملا فراهم و این ظرفیت‌ها باید به شکل صحیح مدیریت شود، گفت : همه مسئولان و بانک‌ها، ایجاد جهش واقعی در ساخت مسکن را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار دهند و تلاش کنیم نیاز خانواده‌ها در زمینه مسکن را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و اداراتی که زمین در اختیار دارند، می‌توانند با هماهنگی بیشتر با وزارت راه و شهرسازی از آن‌ها برای ساخت مسکن مورد نیاز کارمندان خودشان بهره بگیرند، افزود: هماهنگی کامل دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون جهش ساخت مسکن ضروری است و مازاد زمین‌های دستگاه‌های دولتی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه بدون مشارکت دستگاه‌های اجرایی، تحقق طرح ملی نهضت مسکن امکان‌پذیر نیست، گفت: طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت بزرگ برای تامین مسکن دهک‌های پایین جامعه است و باید تمام دستگاه‌های دیگر از جمله سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای با معرفی کارگر و نیروی متخصص به پیشرفت این طرح کمک کنند.

وی افزود: بسیاری از زمین‌های منابع طبیعی که مناسب ساخت مسکن است در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است، ولی باید فرایند انتقال اسناد زمین چه سریع‌تر با همکاری دستگاه‌های مرتبط انجام شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار