فروش ۱۱۳۵ وسیله نقلیه توقیفی مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۳۵ وسیله نقلیه توقیفی در پرونده‌های موادمخدر استان طی مزایده فروخته شدند.

ابوالفضل احمدزاده گفت : در راستای دستور رئیس قوه قضائیه و حسب دستور دادستان مرکز استان دستور فروش هزارو ۴۴۶ دستگاه انواع خودرو طی ۴ مرحله مزایده داده شد که از این تعداد هزارو ۱۳۵ دستگاه به فروش رسید و مبلغ ۸۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از فروش آنها حاصل شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۷۳۴ دستگاه نقلیه موتوری طی ۴ مرحله مزایده به فروش رسید و مبلغ ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از فروش آنها به نفع دولت حاصل شد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: تعداد ۲۸۶ فقره حکم مصادره انواع وسایل نقلیه موتوری و تعداد ۴ باب ملک مصادره‌ای در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و سراوان در سال جاری به دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ارسال شده که از این تعداد ۹۳ دستگاه خودرو در مزایده عمومی بفروش رسید و تعداد ۱۱۶ دستگاه در مرحله فروش و ۷۷ دستگاه در مرحله کارشناسی است.

احمدزاده افزود: پس از اخذ دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، تعداد ۲۳۱ دستگاه وسایل نقلیه توقیفی مربوط به سال ۱۳۹۹ نیز در مزایده عمومی به فروش رسید.

وی ادامه داد: با همکاری و هم افزایی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه، از ۲۴ فروردین ماه امسال تا کنون تعداد هزار و۲۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه موتوری توقیفی از پارکینگ‌های خصوصی و یگانهای کاشف سطح استان به پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انتقال یافته است.

وی افزود: از تعداد هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه موتوری توقیفی، دستور فروش ۵۴۳ دستگاه خودرو در مورخ ۲۷ مهر ماه سال جاری صادر شده است.

احمد زاده گفت: تعداد ۳۸۰ دستگاه وسایل نقلیه توقیفی و دو دستگاه مصادره‌ای در مزایده عمومی دوم آبانماه سال جاری نیز به فروش رسید.

احمدزاده همچنین گفت: از سال گذشته تا کنون دو هزار و ۶۵ دستگاه خودروی توقیفی به فروش رسیده و مبلغ ۱۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از فروش آنها به نفع دولت به دست آمده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار