در آستانه روز جهانی هولوکاست؛

هولوکاست؛ افسانه‌ای ساختگی برای دهه‌ها اشغالگری

تاریخ بشریت جنگ‌ها و کشتار‌های زیادی به خود دیده است، اما تنها یک واقعه است که به دلیل نبود مستندات به افسانه‌ای ساختگی بیشتر شباهت دارد.

بشر سال‌ها و حتی قرنهاست که شاهد حکمرانی مستبدانی است که برای رسیدن به ولع‌های سیاسی خود مردم را به خاک و خون کشیده اند؛ در مورد تمام این وقایع اسناد، مدارک و تصاویری هست که حقیقت ماجرا را فاش می‌کند. اما یک واقعه تاریخی وجود دارد که تا به امروز هیچ پژوهشگر و محققی اجازه ورود به آن و کنکاش در اسناد احتمالی آن را نداشته و ندارد و هر گونه اظهارنظری خلاف گفته‌های مدعیان آن می‌تواند با واکنش‌هایی به شدت خشن مواجه شود.

این واقعه مربوط به کشته‌هاییست که در جنگ جهانی دوم توسط طرفین درگیر جان خود را از دست داده اند؛ اما نه تمام آنها؛ حساسیت موضوع امروز روی کشته‌های یهودی تبار در طول این جنگ جهانی است؛ اتفاقی که بی هیچ سند و مدرک مستدل که حقیقت ماجرا را نشان دهد سالهاست دستمایه صهیونیست‌ها برای موجی از کشتار‌ها علیه فلسطینیان و مردم سایر کشور‌های جهان شده است.

رژیم صهیونیستی سالهاست با ایجاد یک منطقه ممنوعه حول موضوع ادعایی هولوکاست و داستان سرایی با محوریت کشتار شش میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم هر وحشی گری در سرزمین‌های اشغالی و در سایر نقاط جهان را توجیه می‌کند.

سران این رژیم دهه‌هاست که می‌گوید در جریان جنگ جهانی دوم شش میلیون یهودی بر اثر اعدام در اتاق‌های گاز، سوزانده شدن در کوره‌های آدم سوزی در اردوگاه‌های کار اجباری نازی‌ها کشته شده اند. اتفاقی که حتی یک سند معتبر در طول این سال‌ها برای آن رو نکرده اند و یا حتی استدلال‌هایی مستند برایش نیاورده اند.

موضوع جالب در این بحث، اما در اینجاست که در اوایل دهه هشتاد میلادی، تعدادی از اعضای آژانس بین المللی صهیونیسم به رهبری فردی به نام رنه ساموئل سپرات، خاخام معروف فرانسه قانونی را به تصویب رساندند که به موجب آن هر گونه تردید، ایجاد شک و شبهه در مورد کشتار ادعایی یهودیان در جنگ جهانی دوم و وجود اتاق‌های گاز و کوره‌های آدم سوزی جرم تلقی می‌شود و خلاف قانون است و فرد خاطی باید با مجازات اعمال خود برسد.

بعد‌ها با حمایت‌های همه جانبه آمریکا، انگلیس و فرانسه این قانون در تمام کشور‌های اروپایی به تصویب رسید و امروز هر گونه تردیدی در مورد این داستان با مجازات و جریمه‌های سنگین همراه است.

لابی‌های آمریکایی و صهیونیستی هم بعد‌ها با تلاش زیاد توانستند در سازمان ملل متحد این روز را به ثبت برسانند و از این رو ۲۷ ژانویه به عنوان روز یادبود هولوکاست نامگذاری شد.

حالا می‌خواهیم به چرایی تعریف چنین افسانه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی بپردازیم، به این موضوع که چرا و چگونه صهیونیسم به این نتیجه رسید که می‌تواند با داستان پردازی هولوکاست به اهداف خود برسد.

بی شک در این داستان انگیزه‌های سیاسی این رژیم جعلی نقش مهمی دارد. از نگاه صهیونیستها، برپایی دولتی با عنوان دولت اسرائیل نتیجه آشکار ظلمی است که در طول سال‌ها به یهودیان روا شده و کشتار‌هایی که آن‌ها در طول جنگ جهانی دوم متحمل آن شده اند. آن‌ها این داستان را دستمایه خود قرار دادند تا به سرزمین‌های آزاد حمله کنند و با سال‌ها کشتار و قتل عام فلسطینیان برای خود سرزمینی جعلی بسازند.

چرا این رژیم تصمیم گرفت وارد سرزمین‌ فلسطین شده و در آنجا برای خود حکومتی برپا کند؟ پاسخ این سوال چیزی جز مظلوم نمایی و استفاده از هرج و مرج پیش آمده در جریان جنگ جهانی دوم نیست. صهیونیست‌ها جنگ جهانی دوم را عرصه‌ای مناسب برای خودزنی و مظلوم نمایی دیدند و تصمیم گرفتند از آن برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده کنند.

آن‌ها با این بهانه که در جنگ جهانی دوم مورد ظلم از سوی جامعه مسیحیت قرار گرفته اند و تعداد زیادی از آن‌ها به طرز فجیعی کشته شده اند چاره‌ای جز این نداشتند که سرزمین‌های متعلق به مسیحیان را ترک کنند و چه جایی بهتر از خاورمیانه برای راه اندازی حکومتی جعلی و ساختگی؛ جایی که با اروپا در داشتن منابع غنی طبیعی و نزدیکی به مراکز استراتژیک و شاهراه‌های آبی قابل مقایسه نیست؛ پس حضور در این منطقه می‌تواند از هر لحاظ به نفع رژیمی باشد که با دروغ بنیان حکومت خود را پایه ریزی می‌کند.

این مظلوم نمایی البته فقط جنبه سیاسی ندارد، صهیونیست‌ها سال‌ها منافع اقتصادی زیادی را از این داستان به جیب زده اند. جریمه‌های سنگینی که آلمان باید تا سال ۲۰۳۰ به دلیل این کشتار‌ها به این رژیم پرداخت کند تنها بخشی از این ماجراست.

رژیم صهیونیستی سالهاست به هوای یهودی کشی در جریان جنگ جهانی دوم از کشور‌های اروپایی و آمریکا کمک‌های مالی و حمایت‌های نظامی هنگفتی دریافت کرده است. علاوه بر منفعت اقتصادی، این رژیم سال‌های حمایت‌ها دیپلماتیک زیادی از سوی آمریکا و برخی از کشور‌های اروپایی دریافت کرده است و در مجامع بین المللی موجودیت این رژیم را توجیه کرده است.

صهیونیست‌ها سالهاست هولوکاست را به صنعتی پرسود برای خود تبدیل کرده اند و از طریق داستان‌هایی که حول آن بافته اند به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به کشتار و جنایت علیه فلسطینیان دست می‌زنند بی آن که همان دولت‌های غربی که در هر جمع بین المللی به دلیل خشونت علیه یهودیان در سال‌هایی دور حمایت می‌کنند کوچکترین سوالی از خود بپرسند چرا امروز فلسطینیان باید تاوان کشتاری را بدهند که به فرض صحت آن نه ارتباطی به اعتقادات دینی آن‌ها دارد و نه به سرزمین ابا و اجدادیشان.

چرا در کنار تصویب قوانین متعدد برای انکار افسانه هولوکاست یک سازمان بین المللی، تنها یک ساختار جهانی مقابل وحشی گری صهیونیست‌ها قد عَلم نمی‌کند و حتی شده یک بار این رژیم را به خاطر نسل کشی مردم فلسطین در جای جای این سرزمین‌های اشغالی محکوم نمی‌کند.

پاسخ این سوال‌ها واضح است همان طور که غرب سالهاست از صنعت پرسود هالیوود بهره‌های کلان اقتصادی و سیاسی برده و طرح‌های شیطانی خود را در پس پرده این صنعت پرسود پنهان کرده صنعت هولوکاست هم ابزاریست تا سلطه بر سرزمین تاریخی فلسطین و غارت منابع منطقه را توجیه کند و مهر سکوتی بر دهان تمام کسانی بزند که می‌خواهند ولو ناچیز از حقوق از دست رفته فلسطینیان دفاع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
دمشون گرم!یک دروغ رو جوری جا انداختند ک یک دنیا رو بدهکار خودشون کردن!حالا ما هولوکاست ایرانی واقعی در جنگ جهانی اول و دوم توسط انگلیس کثیف و خبیث داریم و یک عده زیادی از خود ما ایرانیها خبر ندارن،بجای اینکه انگلیس انگل رو پاسخگو کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
در قبال قران سوزیهای اخیر باید چالش سوزاندن ابلکس یا به چالش کشیدن هولوکاست در رسانه های اجتماعی کار جالبی میتونه باشه!اگه در برابر دین ما بایستید در مقابل دنیایتان میایستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
انکار هولوکاست فقط یک جبهه گیری سیاسی و یکطرفه است.برای پوشاندن حقیقت و در جهل نگه داشتن مخاطب برای ادامه حکومت.انکار هولوکاست درشرایط کنونی جنگ بین اکراین و روسیه از طرف حامیان روسیه یک استراتژی فرافکنانه است.جنایت های بشری فقط در کشتن و حمام گاز نیست،بدعت ها و فرقه گرایی در ۴۰۰سال گذشته تبدیل به موتور محرک آدمکشی ها و جنایات در پوشش مذهب شده.فرقی هم نمی کند که این موتور از کنیسه ها،یا مساجد شبه جزیره یا کلیسا و معابد یا جماعات مخفی دربار صفویه سوخت رسانی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
سیاسی نیست اعتقادیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
عزیزانی کہ اعتقاد دارن ھولکاست اتفاق افتادہ ی تحقیقی در مورد جمعیت یھودی آن زمان تا بہ امروز بکنن
جمعیتی کہ اینھا میگن با واقعیت خیلی خیلی فاصلہ دارہ
در ضمن اسرائیلی کہ معتقد بہ ھولکاست دربارہ ھزاران سری کہ از ایرانیان بریدن اون ھمہ جنایتی کہ کردن و تا بہ امروز برای این جنایتشون جشنھا گرفتن و پای کوبی میکنن توضیح بدن
ھولکاست قحطی ساختگی انگلیس و امریکا در ایران بود کہ ۹ میلیون ایرانی در عرض کمتر از ۲ سال بہ کشتن دادن
ھلوکاست یعنی ھموطنان رنج کشیدہ ما ھستن کہ برای فرار از گرسنگی علفھای کنار جوب آب رو میخوردن و کودکان رو شکار میکردن
ھلوکاست در ایران بودہ ھموطن
ھولکاست غربی فریبی کہ برای طسلط بر منطقہ بہ راہ انداختن
کورہ ھای ادم سوزی کہ اینھا مدعی ھستن برای ھمہ مخالفان آلمان نازی بودہ نہ فقط یھودی
جای قاتل و مقتول رو عوض نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
جنگ جهانی دوم توسط مسیحیان به راه افتاد ۷۰ میلیون نفر هم کشته شدن ۳ میلیونش یهودی بودن
جنگ یهود و مسیح ربطی به مسلمین نداره.حق ندارید از سرزمین و جیب مسلمین برای دعوا و جنگ خودتون خرج کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
آیا هلوکاست واقعیت داره؟بله
مقصر هلوکاست کیه؟آلمان
مدافعان اسراییل کی هستن؟غرب و استرالیا
از جیب و زمین کی هزینه میکنن؟مسلمونا و فلسطین
این معادله باید تغییر کنه.هرکی مقصره و هرکی مدافع اسراییله باید یه ایالت یا استان خودشو به یهودیان بده کانادا و استرالیا هم زمین زیادی دارن هم‌جمعیتشان کمه هم منابع مالی خوبی دارن.اگه راست میگن که نمیگن شروع کنن پفیوزای غربی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
عمرا اینکار رو نمیکنن،چون میدونن صهیونها اونجا رو کاملا میچاپن،دست خودشون نیست،اخلاقشونه،آش رو با جاش میخوان طفلیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
نویسندگان این مطالب زمانیرکهدشروع به نوشتن میکنند بر اساس قضاوت یک طرفه پیش میرن و کوتاهوهم نمیان مثلا در این‌مقاله گفته نشد اردوگاههای مرگ چه بودند و چه کسانی کشته شدند و افرادی که در صف مردن بودند و زنده ماندند و وقایع اتفاق افتاده رو ثبت کردند
یا در بخش دیگه اسرائیلیها چرا به فلسطین رفتند و به کشور دیگه نرفتند چون اونجا خوش اب و هوا بود؟؟؟!!!
این بنده خدا ظاهرا قران رو قبول نداره و سوره بقره رو نخونده که خداوند به موسی سرزمین موعود رو در سوره بقره وعده داده بود و قوم بنی اسرائیل از ساکنان چندین هزار ساله در اونجا هستند و بیت المقدس قبله گاه یهودیانه که بعد ها به تصرف مسلمونها در اومد که در این‌مقاله هیچ اشاره ای نشد
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
هولوکاست واقعیت داره چون غربیا شدیدا از یهودیا متنفرن چون حضرت عیسی رو یهودیا کشتن و هوارشون کردن سر ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
به صراحت تو قرآن آمده عیسی کشته نشده و مردم در این باره دچار اشتباه شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
پس اگر هولوکاست درست باشد قتل عمدی ایرانیان در زمان جنگ جهانی توسط انگلیس و بقیه اجنوی هابوسیله ازبین بردن وغارت منابع غذایی رخ داده باید توسط روشنگری به تمام ایرانیان و جهانیان گوشتزد بشه و عاملی برای تجهیز بیشتر کشور ایران برای دفاع از خودش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
احسنت
ما غرامت میخوایم
حق وتو هم میخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اگه هولوکاست حقیقت داره پس چرا نمیگذارن هیچکسی تو کشورهای غربی راجع بهش تحقیق کنه یا حداقل صحبت کنه و زندانی و تهدید به مرگش میکنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
سیاست ما عین دیانت ماست شیعه یعنی سیاس سیاست در فطرت ماست بی خیال باشیم مومن و شیعه نیستیم حتما به ما مربوطه که بدانیم در دنيا و مخصوصا در کشورهای اسلامی چه می گذرد الجار و ثم الدار چراغ راه ماست ،چطور می فرمایید به ما چه مربوطه‌؟ اگر مربوط نباشد می شویم اردن مصر امارات کویت بحرین آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
بشکنه اون دست که نمک نداره از ماست که بر ماست
من از بیگانگان هر گر ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد اینجور که دوست داریم دشمن لازم نیست ، مار را در آستین خود پروراندم بابا عزیز من تو خودت صهیونیستی چقدر سنگ صهیونیستی به سینه می زنی بفکر و پیشرفت کشورمان باشید یک تبلیغات لاستیک بود می گفت دنا نخرید دنا نام لاستیک ماشین بود در حقیقت با این روش میخواست دنا بخرند حالا ما باید بگیم هولوكاست نبوده و نیست تا شما منفی گرا ها بگید نه هولوكاست هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
واقعا این نوشته ها جای خنده داره اردوگاه های کار اجباری نازی ها ، دکتر منگله و ازمایشات اون ، آیشمن و نقشش در مسئله راه نهایی نازی های وجود دارن ..yjc ثبت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
هیچ میدونی صهیونها ید طولایی در افسانه سرایی دارن،اصلا ب قصه گویی معروفن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
گیریم هولوکاست درست باشه. چه ربطی به مردم فلسطین و خاورمیانه داره؟ مگه نازی ها شش میلیون یهودی و نسوزوندن خب انتقامش و از آلمان بگیرن. جراتش و دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کلا هر چی کل دنیا بگن دروغ و حیله و افسانه هست مهم آنچیزی هست که ما میگیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۵:۱۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
من نمی‌دونم راست و دروغ این مسأله برای امثال من شد نون و آب که جزء پر بحث ترینهای اخبار باشه چقدر ما بدبختیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هولوکاست شاهد زنده داره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
یک افسانه وقصه را رسمی کردن.درجنگ همه مردن.فرقی نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
راست میگه حدود 60 میلیون آمار دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هولوکاست یک واقعیت تاریخی وانکارناپذیراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خب باشه به ما چه ربطی داره که مسلمان کشی راه انداختن برن سرزمین آلمان و غصب کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
خدا شما رو زیاد کنه ک دیگه نیاز نباشه سوار خودروهای ایران خودرو بشیم
Iran (Islamic Republic of)
https://www.xnxx.com/
۱۹:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام
شاید هلوکاست از نظرشخاصی افسانه باشد
اما واقعیت اصحاب رس که در قران جریانش به تفصیل امده را نمیشود رد یا تکذیب کرد.
ولی اگر مصلحت در تعریخ حاکم باشد بشر انتظار همه چیز را باید داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کشتن آدم های بیگناه چه یهود باشه چه مسلمان و چه هر دین دیگه ای و یا حتی بی دین توسط هرکسی و هرگروهی به بهانه اعتقاداتش جنایته ( مگر اینکه اعتقادش به جان انسان های دیگه آسیب برسونه ) . و باید محکوم بشه . به همین خاطر اسراییل باید پاسخگو باشه ( به خاطر عمل زشتشون ) نه به خاطر دینی که میپرستن وگرنه یهودی خوب هم داریم و یهودی بد هم داریم . قابل توجه دوستانی که به طور نادرست و اشتباه به دین یهود توهین میکنن . راجع به هولوکاست هم نمیشه منکر این قضیه شد که هیتلر نفرت خاصی نسبت به یهودیت داشت ( مدارکش هست) پس طبیعیه که میزان قتل عام این گروه از افراد مورد توجه بیشتری قرار میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
من منفی دادم نه به خاطر اینکه حرفت رو قبول نداشته باشم ولی نفرت هیتلر از یهودی ها دلیل بر بیشتر بودن مرگ و میر نیست. لطفا اجازه بدند تحقیق بشه که آمارش در بیاد چرا جلوش رو میگیرن؟
Canada
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
افسانه هولوکاست و کوره های آدم سوزی هیتلر دروغی بیش برای مظلوم جلوه دادن صهیونیسم بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
حق‌گو
۲۰:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
باز هم طبق معمول . تمام کشورهای دنیا و حتی آلمان این قضیه را باور و قبول دارن بجز کشور ما خخخخخ
اصلا شما دارید از چه کسانی طرفداری میکنید ؟؟ ؟ از هیتلر و نازیسم
بهتر نیست چیزی هم در مورد مظلومان کنونی و مسلمانان اوغیور که توسط برادران کمونیست شما در چین دارن نسل‌کشی می‌شوند بگوییم؟ ؟
البته مظلوم‌ترین آدمهای روی زمین هموطنان خودمون هستند کا هیچ یار و یاوری هم ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
جهان بعد از رنسانس به سمت مادیگرایی افراطی رفته و از جمله بانیانش یهودیان مادیگرا بودند. اینها تشکیلات فراماسونری رو سرپا نگه داشتند. اینها تلاش کردند دین زدایی کنند. رهبران کشورهای جهان رو تربیت و بر سر کار بیارن. سیاست ها و اقدامات رو در سده اخیر نگاه کنید که همه در ایجاد یک جهان تک قطبی به رهبری همین افراد هست. دقت کنید داره چه بر سر تمدن ها و فرهنگ بومی ملت ها میاد. اسنادی مثل 2030 برای ایجاد نظم تحت ایدئولوژی اینها تدوین و ابلاغ میشه. اصلاً فرض کنید ما کلاً نسل سوخته هستیم و نابود شدیم. ببینید اینها دارن چه بر سر سوابق تمدنی و فرهنگی ما میارن. کلاهمون رو بچسبیم باد نبره. نه به این معنی که به فکر شکممون باشیم. به فکر سرنوشت صدها یا هزاران سال زندگی فرزندانمون باشیم. نکنه ایران هم مثل افغانستان و عراق با آشفته بازار و دغدغه های روزمره و ناامنی قرن ها زیر چکمه های بیگانه له بشه. روی پای خودمون باید بایستیم و با فقر و ظلم و خیانت مقابله کنیم؛ با فرهنگ مهاجم بیگانه هم مقابله کنیم. همه جوانب رو باید ببینیم نه فقط تک بعدی باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آغا دعوا نکنید تمام اون هلوها را لولو اومد باخودش برد .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کشوری که خودش درگیر هزار تا مشکل هست بهتر نیست به مشکلات مردم خودش بپردازه،مردم ما هنوز درگیر الزامات اولیه زندگی مثل،اب،هوا،شغل،مسکن و ...هستن،اونوقت چطوری میخاد مشکلات فلسطینیان حل کنه یا چرا باید خودش درگیر این مشکلات بکنه،اگر راست میگین چرا از مسلمانان اویغور حمایت نمی‌کنین که کشور چین،عزیز دلتون اونجا نسل کشی راه انداخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
فازت چیه؟؟اگه به اویغورها کمک کنیم حله؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
مطمئنی چین اونجا نسل کشی راه انداخته؟ یا چون امریکا و چندتا دولت اروپایی که میخوان جلوی قدرت گرفتن کشورهای شرقی و بگیرن میگن شما هم باور میکنی؟
یادت نره اون ها گفتن سپاه تروریست هست.
تو خود حدیث مفصل خوان از این مجمل
Malaysia
ب
۱۸:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هلو کاست وجود داشت کورش هم وجود داشته ..‌‌. و الان یعنی شما با اسراییل دشمن هستید ؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
چرا اجازه تحقیقات نمی دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
بابا تودیگه کی هطتی کوروش کجا هلوکاست کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
الان تو مثلا حق و باطل رو قاطی کردی و مثلا فتنه کردی!؟فتنه ت تو حلقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خود آلمانی ها قبول دارن ما نداریم
خخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کدوم آلمانی قبول داره.....
بزور بهش قبولوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خب اگه آلمان قبول داره آلمان را بدن صیونهاحکومت کنند با فلسطین چی کار دارند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۷:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اینکه هیتلر مسیحی در جنگ جهانی دوم شش میلیون یهودی را زنده زنده در کوره های آدم سوزیش سوزانده جنایت است اما اینکه چرا تاوان آن را مردم خاورمیانه بدهند جای سوال دارد
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۲۲:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
دوست عزیز هیتلر یه مشت یهودی وطن فروش رو کشت شش میلیون نفر رو بخواهی بسوزونی هزینه مواد و نیروی انسانیش سر به فلک میزنه اونایی که تو کوره سوزوندن بیماری تیفوس و وبا و امثال اون داشتن و مجبور بودن .اینها توسط اشغال ترین و پست ترین کشورهای دنیا انگلیس فرانسه به صورت سند دروغ درست شده. کشورهایی که خودشون ده ها میلیون بومی استرالیا و آمریکا رو قتل عام کردن ده ها میلیون آفریقایی رو کشتن نه میلیون ایرانی رو در قحطی جنگ جهانی اول کشتن و میلیون ها هندی افغانی ژاپنی و شرق آسیایی رو کشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
دقیقا سوال من هم همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
گور پدراسراییل وفلسطین گرانی وتورم ومشکلات اقتصادی ونابود ملت خودمان را درمان کنیم هرکدام از اونها محق باشند بماله مربوطه دست روی کلای خودمان بگذاریم مگه فقط مسلمانیم یا اینکه ما وکیل مسلمانان جهانیم با فقری که ازدر خانه هایمان وارد می‌شود ایمان ازپنجره ها خارج می‌شود فقط فقط ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
شاید ایمان شما بند شکمت باشه ولی انشاءالله ایمان ماها با کمک خدا البته بند شکممان نباشد.
البته مسئولین باید درست عمل کنند و به فکر مهار گرانی و تورم باشند و دزدان و غارتگران بیت المال رو به اشد مجازات برسانند. اما قرار نیست به بهانه گرانی ایمانمون رو کنار بزاریم. مطمئن باش اونی هم که اختلاس میکنه دین و ایمون نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
الان فکر کردی چرا اسراییل غاصب حمله اتمی نمیکنه ب ایران،برنمیاد ازش!؟نه چون اونجا رزمندگان موشک بدست اماده ن که اگه ی وقتی همچی قلطی کرد،دیمونا رو بترکونن،و اسراییل بشه یک قصه!سخت متوجه شدنش!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
به فرض میلیونها یهودی سوزانده شده چرا فلسطین باید تاوانش را بده؟؟!!اگه به شمردن امواته مرده مسلمان هم زیاد داریم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۱۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
فلسطین ولبنان وسوریه از بین بروند ایران درست می‌شود چهل ساله غارت می‌کنند می‌فرستند اونجاها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
1813غارتی که آمریکا و اروپای استعمارگر از مردم جهان کرده و توطئه هایی که صهیونیست میکنند انتها نداره چرا در مورد از بین رفتن آمریکا و اسرائیل نظر نمیدی اگه جایی مثل سوریه لبنان هم بدبختی دارند تقصیر اوناست وگرنه نیازی به کمک کشورهای دیگه نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
چه کسانی منفی زده اند مگر دروغ گفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
در پاسخ به حمید
غارت میکنن میدن به اون ها؟! هر چی رسانه های ضد انقلاب میگن شما باید باور کنی؟
برای از بین رفتن مسلمان ها دعا میکنی؟ متاسفم برای سطح درک و فهم شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
غارتی ک بانکهاس خودمون از ما میکنن از هزارتا اجنبی بدتره
Germany
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
افسانه ی هولوکاست،بیشتر، از طریق ترس ،در جان مردم جهان افتاده نه بخاطر ایمان. یعنی هیچ کس به وجود چنین افسانه ای ایمان ندارد ،تنها بخاطر ترس از جان و مالشان، می گویند وجود داشته . اما آن چیزی که ببشتر خنده داراست این است که کلاهشان را در آلمان گم کرده اند ولی در فلسطین بدنبالش می گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آزادی بیان غرب کجاست؟
کو اینهمه فریاد آزادی بیان؟
کو فرهنگ آزادی نظر و عقیده و بیان در کشورهایی که تاریخ را هم برعکس مینویسند
کدام هولوکاست کدام نسل کشی یهودیان در تاریخ میلیونها ایرانی را همین یهودیان پر ادعا قتل عام کردند و جالب این جاست که از جشنهای بزرگ و کلی خود هم میدانند این کشتار بیرحمانه را بعد قتل عامی که مسلمانان هیچ نقشی در آن نداشتند را تاوانش را باید پی بدهند کدام عقل و کدام فهم و کدام انسانیت این را قبول دارد در صورتیکه سراپا دروغ است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آزادی بیان غرب کجاست؟
کو اینهمه فریاد آزادی بیان؟
کو فرهنگ آزادی نظر و عقیده و بیان در کشورهایی که تاریخ را هم برعکس مینویسند
کدام هولوکاست کدام نسل کشی یهودیان در تاریخ میلیونها ایرانی را همین یهودیان پر ادعا قتل عام کردند و جالب این جاست که از جشنهای بزرگ و کلی خود هم میدانند این کشتار بیرحمانه را بعد قتل عامی که مسلمانان هیچ نقشی در آن نداشتند را تاوانش را باید پی بدهند کدام عقل و کدام فهم و کدام انسانیت این را قبول دارد در صورتیکه سراپا دروغ است
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۶:۴۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
باید ایران از تمام ظرفیتهای خود برای زیر سوال بردن این جریان دروغین استفاده کند و نشان دهد که غربی ها لاف آزادی بیان می زنند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خب که چی چرا انقد طرفدار کشور های دیگه ای وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
تازمانیکه انسان مطالعه و تحقیق نداشته باشد منبع اصلی اطلاعاتش رسانه های بیگانه باشد بخواهد از ماهواره اینترنشنال منو تو خبر کسب کند انتظاری جز این نیست که به واقعیت چشم بپوشد و به ماست سیاه بگوید بنابر این ناراحت نیستم که به نظر من منفی میدن ناراحتم که چرا مردم شریف ما با اینهمه تبیین و رهبری فرزانه و داشتن اهل بیت و راه روشن باز به وهابی و بهایی و صهیونیست و استکبار گوش میدن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۲۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هولوکاست به ما چه مربوطه شما اگه راست میگید در مورد تعداد کشته های جنگ ایران و کشور برادر عراق بگید و اینکه چرا جنگ ۸ سال طول کشید و چرا غرامت نمی گیرید چرا ورزشگاه مجانی تو عراق می سازید چرا اقوام نزدیک مسولین به جای شهید شدن تو سوریه سر از هواپیمای اوکراین که سرنگون شده در می‌آورند چرا مسولین قرارداد کرسنت و محاکمه نمی کنید چرا فریدون برادر روحانی فقط سه روز زندان بود چرا اگه شهادت خیلی خوبه مراجع دست به کار نمی شند پیرامون و بفرستند شهید بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
توچرا نرفتی سوریه شهید بشی؟؟
Malaysia
ب
۱۸:۱۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
تو که سوال می‌پرسی تو چرا نرفتی ؟!!خوب خودت چرا نرفتی؟!!! این که ادعایی نداره سوالاتش کاملا درست بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
چرا فیک سخنرانی می‌کنی
جهل و خیانت دو عامل مهم، عدم رشد ایران و ایرانی در این صد ساله اخیر است!
در حال حاضر هم میخوان رشد را کند کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
سوالات فتنه خوبیه،حق و باطل!با برخیش موافقم،با برخیش ن
Iran (Islamic Republic of)
Javad
۱۶:۲۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
همه اینها که شما می‌گویید درست، هلوکاست یک افسانه و دروغ بزرگ، اما کشتار مسلمانان چین در همین سال‌های اخیر و تجاوز به آنها هم دروغ است، شما که مدعی دفاع از مسلمانان هستید چرا سکوت کردید؟!! چون منافع تان اجازه نمی‌دهد؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
با کدوم سند میگی کشتار مسلمانان چین. یک مسأله جدایی طلبی بوده که بخشی از ترک های ایغوز در این مسأله نقش داشتند. این یک مسأله ملی و داخلی چین هست. نه اینکه یک عده بیان به علت نژاد پرستی مردم رو قتل عام کنند. فرقی نمیکنه اروپا یا غرب آسیا یا شرق آسیا. ما در خصوص آپارتاید آفریقای جنوبی موضع داشتیم، درخصوص قتل عام مردم بوسنی و هرزگوبین موضع داشتیم درخصوص فلسطین هم داریم. دقت کنید که مسأله فلسطین ساده نیست. همین بایدن صراحتاً در دوران جوانیش میگه که اگر اسرائیلی هم وجود نداشت ما باید برای تضمین منافع آمریکا در خاورمیانه یک اسرائیل ایجاد میکردیم. این توجیهی بود که برای هزینه کرد در اسرائیل آورده بود.
این اسرائیل دانشمندان ما رو ترور کرده، گروه های جدایی طلب رو بر علیه حکومت آموزش داده و تجهیز کرده، و پشت این همه رسانه علیه ایران و اسلام همین خانواده های یهودی مثل راکفلر و رابرت مرداک هست. این که اظهر من الشمسه.
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۵:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
بعد چطوریه که همه کشورا قبول دارن جز شما؟؟!!امارات که گذاشته تو کتب درسیش
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۶:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
جناب! هولوکاستی که انگلیسی ها طی دو جنگ جهانی در ایران راه انداختند بسیار دردناکتر بود که به طور مرموز در کتب تاریخی چشم پوشی شده است. ایران نیز باید از انگلیس غرامتهای کلانی بگیرد البته اگر افراد ظاهر بین اجازه دهند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
جناب همه کشورها خر و گاگولند و دنباله رو و همچون خودت افسارشان بدست غرب است غربگدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
همه کشورها یا ابلهان غربگدا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
مرجع اطلاعاتی شما شده امارات. این دست نشانده ها که انتظاری ازشون نمیره. یادتون نره که تشکیلات فراماسونی ابتدا از درون گروه های یهودی ماتریالیست شکل میگیره. حالا این تشکیلات داره رهبران حکومت ها رو تعیین میکنه. کمی تحقیق کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
چه دلیل محکمی....
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۵:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
قانون جالب و استثنایی است به هر چیزی حتی کتب آسمانی و نظرات علمی می شود شک کرد بجز هلوکاست !!؟
واقعیت این است که اهمیت این برای مملکت ما باید در درجه بعدی اهمیت آن برای اعراب باشد الآن سردمداران جهان عرب با اسرائیل روابط حسنه دارند و بهر حال سکوت ملت‌های عرب در برابر حاکمانشان واضح است با این اوضاع و احوال ما چه کاره هستیم که بخواهیم حق اعراب را اسرائیل بگیریم!!؟؟ وقت آن نرسیده کمی بخود آئیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خیلی خری عبد شیطان و نه عبد الله
تو اگر عبد خدا بودی به قرآن و دین و خدا شک نمی‌کردی
در همان گاگولی و نادانی خود بمان
هولوکاست دروغی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
مگه نژاد پرستی عرب و عجم می کنی دعوا سر حق و ناحقه سر قتل عام مسلمانهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ناشناس خوب متوجه منظور عبدالله نشده. جمله اول با بعدی فرق داره عزیز. در کل اینکه غرب برخورد دوگانه که کاملاً مشهوده اما در خصوص دین، نظریه فرگشت یا تکامل و هلوکاست غربی ها تلاش کردند که اینها رو جزء مسائل بدیهی تلقی کنند و قانون گذاشتند که اگر مسائل بدیهی رو نقض کنید محاکمه میشید. اما دین رو در چارچوب مسائل بدیهی نمیدونند و به این خاطر دین نباید در مدارس تدریس بشه مگر اینکه در موردش در درس تاریخ و تمدن یا فرهنگ بحث بشه. غرب که مسیحی نیست. غرب کاملاً مادی شده. افرادی هم که ایمان دارند با این قوانین امکان بروز ندارند و نسلهای بعدی با این روند در یک مسیر مادیگرایی بزرگ میشن.
در خصوص اینکه ما به عرب ها کاری نداریم که مسأله ای نیست ولی این اسرائیله که به ما کار داره. حتی میتونی تاریخ رو در دوره پهلوی هم مطالعه کنی. شاه به علت اینکه اسرائیل با پیشرفت ایران و تجهیز به سلاح های پیشرفته (مثل موشک های زمین به زمین) مخالفت میکرد دل خوشی از اسرائیل نداشت. همین مسأله باعث شد که رسانه های سلطنت طلب یا ضد انقلاب مدعی سرنگونی شاه توسط اسرائیل بشن. به هر حال حضور اسرائیل در منطقه یعنی عقب نگه داشتن دیگر ملت ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ماهم یه جریان پولوکاست داریم که هر روز ارزش پول ملی رو میاره پایین تا بانک مرکزی طی دهه ها راحت پول چاپ کنه و اختلاس بشه و پولدارها هر روز پولدارتر و فقرا هر روز فقیرتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
همه کشورها تورم دارند رهبر پول چاپ کردن هم آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
الان هلو کاستو انکار کردین شما؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
تو‌طول تاریخ اینقدر ملتها قتل عام و سلاخی شدن حالا یهودها با فکر احمقانه ما نژاد برتریم خونشون رنگینتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خود یهودی ها (صهیونیست ها) بابت کشتار بخشی از مردم در روز پوریم جشن میگرن. کلاً این قوم که مدعی ایمان که نیست مدعی نژاد برتر بودنه. معاون هیتلر موقع اعدام در دادگاه میگه که من رو افرادی دارن محاکمه میکنن که به خاطر کشتار مردم (ایران) هر ساله جشن میگرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
بزرگتربن جنایت تو چین هست شما ساکت هستبد. بیشتربن مظلومیت تو مملکت خودمونه از کجای فلسطبن دفاع می کنبد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
گروه تروریستی منافقین هم خیلی جنایت کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن جاویدی
۱۴:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هولوکاست یک دروغه ساخته وپرداخته صهیونیست جهانیست رژیم جعلی اسرایئل باحمایت انگلیس پایه گذاری شده فقط بخاطراینکه میخواستندشرصهیونیست جهانی به سرزمینهای اسلامی کشانند ازدهه ۱۹۴۷ تاکنون خون هزاران بیگناه مسلمان عرب راریختند هنوز هم این کشتار ادامه دارد اگرصهیونبستهاواقعامظلوم بودندچنین جنایت ضدبشری راانجام نمیدادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
دهه 1947؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آفرین ،درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
صحیح
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
معلومه رژیمی که با حمایت غربی‌ها تاسیس شده نمیان محکومش کنن که چرا حقوق مردم بومی اونجا رو رعایت نمیکنه، متأسفنه ظلم همه‌جا هست. چقدر رویاییه دنیایی که جنگ توش، نباشه، همین انگلیس چطور اون همه مستعمره داشت یا همین یاغیان آمریکا بودن که برای پوست سر سرخپوستها جایزه میداشتن، عدالت و انصاف فقط یک شعاره برای حاکمان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
سلام ، فرض کنیم آنچه می گویند درست است و چون مورد ظلم قرار گرفته اند پس حق پیدا می کنند که به کشوری تجاوز کنند و حقوق آنان را زیر پا بگذارند اولا باید حق خودشان را از اروپا و ساکنان متجاوز و مسیحی می گرفتند نه فلسطین ثانیا اگر کارشان توجیح هست الان باید به فلسطینی ها حق داد که بعد از ۷۰سال ستم دیدگی پدر صهیونیست ها را دربیارند و بکشند تا وطن سان را از اشغال بیرون کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
این منفی دهندگان کی هستند احتمالا جهود کثیف
Spain
حیدر
۱۳:۰۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اولین هولوکاست بزرگ سلاخی نزدین به دویست میلیون بومی آمریکا و استرالیا و نیوزلند و غیره است، مرگ بر دشمنان واقعی بشر یعنی دولت جعلی آمریکا و اسرائیل و اروپا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
رژیم غاصب صهیونیستی باید شخم زده شود و تخم اسلام در سرزمین اسلامی و آنجا کاشته شود این رژیم اشغالگر و زن و بچه کش و خانه خراب کن اصلا زبان انسان نمیفهمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
احمقی نژاد چطوری ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
باز زدی به جاده خاکی و منافع فلسطین کلاه خودت بگیر باد نبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کلاه خودمون رو اگه حواسمون نباشه باد میبره اسرائیل. همونطور که کلاه مردم عربستان رو باد برده.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اینکه تو کشور خودمون مشکلات زیادی خصوصا اقتصادی داریم شکی نیست ولی این دلیل نمیشه که رسانه ها به خبرهای دیگه نپردازند.
درمورد هولوکاست هم این یه دروغ بسیار بزرگی هست. مردم ایران تو قضیه جنگ جهانی به خاطر اشغال و قحطی بیش از ۶ میلیون کشته شدند ولی یهودیان نه .
اصلا تعداد یهودیها اون زمان به ۶ میلیون میرسیده؟
دروغ دروغ دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
۹ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۴:۰۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
اره میرسید یه سرچ یزن
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۱:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ولی کوره های آدم سوزی پیدا شدن ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کوره ها برای از بین بردن اجساد (نمیدونم زنده هم بوده یا نه) بیماری های واگیردار بوده. توجه بشه که مسأله وجود یا عدم وجود اتاق گاز یا سوزاندن اجساد نیست مسأله این هست که تعداد افراد یهودی که در این بین مردند چقدر هست. آیا اختصاص به یهودیان داره یا عمومیت داشته. دوم اینکه تعداد چقدره. غرب جلوی تحقیق درخصوص جواب این سوالها رو گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
مطمئن باشید ۶ هزار نفر یهودی هم کشته نشده چه برسه به ۶ میلیون نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
راست می گه. اصلاً 6 نفر هم کشته نشده چه برسه به شش هزار نفر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آفرین اینا همین حالا هم شش ملیون نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
یه چیزی خیلی عجیبه...تو جام جهانی وقتی مراکش بعد از پیروزی پرچم فلسطین رو تو زمین آوردن آنقدر که رسانه های ایران خوشحال شدن فلسطینی ها خوشحال نشدن...تو چین با مسلمانها ایغور به بدترین شکل رفتار میشه تو هند خانه مسلمانها خراب میشه ولی هیچ خبری تو رسانه‌های جمهوری اسلامی نیست چین علیه تمامیت ارضی ایران موضع میگیره نیروهای خود خوش حکومت نمیرن سفارت چین رو آتیش بزنم و از در و دیوارش بالا برن...تمام این حرفها هم اصلا ربطی به اینکه ایران زیر بیرق شرقه نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کی گفته که ایران درخصوص بدرفتاری با مسلمانان هند موضع نگرفته. فقط میتونم بگم که در میانمار نسل کشی شد که متأسفانه جهان سکوت کرد اما ایران و بنگلادش پیگیری کردند. چرا حرفی از مردم مسلمان میانمار نیست؟
درخصوص چین هم مسأله سیاسی و جدایی طلبی است. برید تحقیق کنید. بقیه داستان سرایی رسانه های آمریکایی هست.
مسأله بعدی موضع چین هست که این هم در مقایسه با تجزیه طلبی آمریکا و اسرائیل قابل قیاس نیست. به صحبت های مجری بی بی سی که مفقود شده مراجعه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۱:۰۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
همه جا ثبت شده و همه قبول دارن فقط ما قبول نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اون همه، دستشون توی یک کاسه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ثبت شدن دلیل بر درست بودن نیست اگر درست میگویند اجازه دهند تا کاملا بررسی شود شاید تعداد کشته شدگان بیشتر هم شود و اعتبارش بیشتر
پس چرا تهدید و زندانی و جریمه می کنند..رژیم جعلی صهیونیستی را همینها ایجاد کردند .
اگر راست میگویند یکی از ایالتهای آلمان را به یهودی ها می دادند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هولوکاستی در کار نبوده ونیست خودتو گول نزن
مثل آدم زندگی من
United States of America
یوسف
۱۱:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اون هلوکاست تقلبی بود وبرای سلطه اما با رفتار وفساد خودشون یه زوال واقعی طبق وعده الهی تجربه خواهند کرد.بیخود کردن طبق سازمان یهود اونجا جمع شدن دوباره متلاشی خواهند شد طبق سوره بنی اسرائیل بندگان تابع شیطان.اما کاش یکمی بمردم خودمونم مسئولان بی مسئولیت میرسیدن که با این همه فشارها اعتقاد مردم از بین نره کشور ایران مال همه ایرانیانه با انسانیت واخلاق کامل انسانی ومسلمانی نباید دست افراد تند رو از هر طیف شرق گرا یا غرب گرا باشه.این همه سرمایه چرا باید مردم در فقر و رنج اقتصادی باشن؟بخشیش از ماست که برماست بخش دیگش اجنبی وصهیونها.اما با ظهور مهدی ع که انشا الله بزودی باشه روزهای خوب خواهند آمد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
یک سوال دارم از شما دوستان
توی جنگ تحمیلی ما وارد خاک عراق شدیم و عقب نشینی نکردیم بلکه ما رو شکست دادن.منطقه فاو رو میگم.آیا ما اشغالگری کردیم اون زمان؟؟؟
سال ۶۹میلادی اعراب لشکرکشی کردن واسه حمله به اسرائیل،اما اسرائیل پیروز جنگ شد،و مناطقی رو اشغال نظامی کرد.دقیقا همون کاری که ایران در فاو کرد
اگه یه عمل اشتباهه ،واسه همه اشتباهه
از لحاظ تاریخی این سرزمین متعلق به بنی اسرائیله
از لحاظ تاریخ معاصر،بعد جنگ جهانی اول و فروپاشی عثمانی ،کشورهای عراق و اردن و...و فلسطین توسط متفقین تشکیل شدند و در جنگ جهانی دوم اسرائیل توسط متفقین ایجاد شد
راستی دلار چنده؟
زمستان سرد توی ایرانه یا اروپا؟؟؟
التماس تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل غاصب، فلسطین حق مردم فلسطین هست نه یهودیان اشغالگر. کاش کمی تفکر می کردیم. مرگ بر منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
حالا متجاوز اولیه کی بود ایران فقط برای جلوگیری از پیشروی عراق و وادار کردن عراق برای خروج از خاک ایران وارد آنجا شد.
شما منافقین جای جلاد و شهید را عوض می کنید آنهم در روز روشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
جائ الحق ذهق الباطل آن الباطله کان ذهوقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
انصافتونو شکر. لااقل آیه قران رو دیگه درست بنویسید. چهار غلط در هشت کلمه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
حاجی کلاهت سفت بگیر باد نبره هوگاست به ما چه پیراهن عثمانش کردید به درد ملت برسیددنبال زیر بغل مار میگردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هولوکاست به فرض که راست باشه ونازیها ۶ میلیون یهودی رو کشتند! تاوان اینکارو کشور آلمان واتریش وایتالیا باید پس بدن چه ربطی به فلسطین داره که یهودیها اومدن خاک فلسطین و هر غلطی میکنند وتا امروز جنایات کثیف زیادی مرتکب شدند وتاوانش رو مردم فلسطین باید پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۲:۴۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
از بس گاگول و احمقی غربگدا
یکبار از خود پرسیدی چرا اربابت غرب ترا تحریم کرده؟؟
پس در دهنتون را ببندید و عریان وسط هر مجلسی نپرید یکم شعور و معرفت داشته باشید
در ضمن اگه کلاهمون را نگرفته بودیم از مزدورها و وطن فروشان داخلی هچون تو و اربابانت ضربه میخوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اینقدر بهت ربط داشت که خبرش رو هم می خونی و هم پیگیری می کنی. پس خودتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ترسوی مزدور با چه ترسوها و وطن فروشانی شدیم نود ملیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اسرائیل هلوکاست واقعی رو بخاطر اشتباهاتش و جنایاتش در آینده توسط تجربه خواهد کرد توسط قومی جنگجو، با ایمان و قدرتمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
هر حکومتی برای بقا و توجیه کارهای خود احتیاج به تاریخ سازی و بزرگ نمایی بعضی حوادث دارد. حتی اگر از واقعیتها بدور هم باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
این هولوکاست چیه در فرانسه که میگن مهد دمکراسی وازادی بیانه هرکه مقاله ای سخنرانی در انتقاد یا انکار هولوکاست کند به پنج سال زندان محکوم میشود
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۲:۱۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
فرانسه مهد دموکراسی نیست عزیز از خودت حرف در نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آزادی بیان معنایش همینه که حقیقت باید نوشته بشه سخنی که بدور از حقیقت و تحریف واقعیت باشد ازادی بیان نبوده و دقیقا سرکوب راستی میباشدوبدبختی روزی است که تاریخ نتواند حقیقت را نوشته و روشن کند الان ببین کجا داره و چطور اتفاقات نی افتد که با وجود این همه رساته و .. حقیقت مرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اول اقتصاد مملکت را درست کنید این مزخرفات برای مردم معیشت و زندگی نمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
دست امثال شما بود به بهانه خرابی اقتصاد که قسمت اعظم آن مربوط به تحریم هاست دانشگاه و تحقیق و کتاب را هم تعطیل میکردید راستی چرا وقتی از رسوایی های غرب و صهیونیست چیزی بیان می شود سراسیمه و وحشت زده موضوعات دیگری را پیش می کشید و فرافکنی می کنید یعنی تا این حد غربگدا هستید ؟ تا شما ها این افکار غرب پرستی را اصلاح نکنید انتظار درست شدن اقتصاد را نداشته باشید از این اربابتان غرب چیزی در نمی آید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
واقعا که هر وقت از بدیها و دروغها و غارت‌ها و کشتار غرب و خونریزیهایش سخن به میان می آید گروهی غربگدا سنگ احمقی و دیوانگی های غرب وحشی را محکم به سینه نجس خود میکوبند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
غربزده ها وارد گود شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
چنانچه قدرتها ازافسانه وتحریفات تاریخی و..هم درابتدا استفاده نکنند نهایتاً نتیجه ای که ازبرخوردهای خشن فیزیکی وسخت افزاری باکشورهای ضعیف بدست میاورند باز حاصل غلبه برباورهای ملل غیرمستقل با ابزاری همچون پروپاگاندا وداستان سرایی وحقوق بشرودموکراسی بازی است! (تاریخ رافاتحان مینویسند!) درجنگ جهانی میلیونها انسان کشته شدن! وفقط هالیوود میتواند میلیونها! فیلم بسازدکه خروجی جزء مدیریت افکار جهانیان درجهت القای ابرقدرتی ایالات متحده ومشروع جلوه دادن حاکمیت نوچه هاش وزیردستانش نخواهدداشت.دردستگاه آگراندیسمان وعکس آن! در غرب چنان مورچه رافیل وگرگ رابره! نمایش میدهند که متاسفانه برای عوام باورپذیرمیشود.بامهندسی حرفه ای نظام سلطه حتی درحالیکه بعضی مواضع بظاهردارند خود رانقد میکنند ! بازنهایتاً میخواهند مخاطب رابه این نتیجه برسانند که مثلاً سختی ها وتحریمها وجنگها وفشارها و....برای خوشبختی! وآزادی!ودموکراسی! لازمه وملل جهان بایدهرزگاهی دردزایمان تحمل کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
البته بعیدم نبود چون غربیا با یهودیا دشمنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کاش یک هولوکاست واقعی در زمان حال برای این قوم خونخوار و اشغالگر صیهونیستی رقم بخورد و بشر از شرشان به آرامش برسد.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۹:۲۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
خوب حالا اگه این دروغ هولوکاست راست باشه که نیست چرا تاوانش را مسلمانان و فلسطینیان بدهند؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
اوسکل کی گفته تاوانش رو مسلمونا میدن آلمان داره غرامت میده بفهم . و تشکیل کشورشونم در سرزمین تاریخی اجداد خودشون ربطی به هلوکاست نداره . در فرانسه تحقیق علمی در مورد هلوکاست جرم نیست . زیر سوال بردنش به هدف یهود ستیزی جرمه همون جور که اسلام هراسی جرمه . فکر کنم بالا یه نظر دیگه هم گذاشته بودی و کس دیگه هم مثل تو از کلمه نجس استفاده کرده بود و بعضی هم ارزوی هولوکاست در این زمان براشون کرده بودن . ما هر چی گشتیم نجاستی روی بدن های امثال تو پیدا نکردیم . اون چیزی که پیدا کردیم خودخواهی و رزالت و حماقت درون مغزهاتون بود .
Iran (Islamic Republic of)
بابک اصغری
۰۸:۵۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
کل برخورد رسانه ای تون نوشتن از هلوکاسته ههه :))
آخرین اخبار