مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد:

در کنار مهاجرین خارجی برای رفع مشکلات آنان تلاش میکنیم

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد گفت: ما در اداره کل در کنار شما هستیم و با راه اندازی میز خدمت تمام همت خود را برای رفع مشکلات به کار بستیم.

ابوالفضل خوشنویس مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان یزد با اشاره به تلاش مدیریت و کارکنان این اداره کل برای خدمت شایسته به جامعه مهاجرین استان افزود: بخشی از این مهم به تلاش خود شما عزیزان باز می‌گردد چرا که می‌توانید با شناسایی و اولویت بندی مشکلات به ما کمک نمایید تا بتوانیم مدیریت بهتری برای برطرف شدن آن‌ها انجام دهیم.

او ادامه داد: یکی از اقداماتی خوبی که میتواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مهاجرین و حمایت از افراد بی بضاعت اتفاق بیفتد راه اندازی مراکز خیریه به همت افراد توانمند مهاجر است.

خوشنویس با بیان این که اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی در کنار شما بوده و تلاش دارد تا حد امکان بیشترین خدمات را ارائه دهد ابراز داشت: ما در اداره کل در کنار شما هستیم و با راه اندازی میز خدمت تمام همت خود را برای رفع مشکلات به کار بستیم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان به تلاش برای رفع مشکل کارت بانکی اتباع اشاره کرد و اظهار داشت: یزد تنها استانی است که به نمایندگی از کل استان‌ها به اتفاق مدیر کل وزارت کشور با رییس کل بانک مرکزی در این خصوص مذاکره کرده و بخش عمده‌ای از این مشکل را حل و فصل کرده است.

خوشنویس با قدردانی از حضور چشمگیر مهاجرین خارجی در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور گفت: اکثریت مهاجرین ساکن در استان از افراد معتقد هستند که همواره در صحنه‌های مورد نیاز نظام دوشادوش مردم فهیم استان حضور بهم رساندند که جای بسی خوشحالی و قدردانی دارد.

او با اشاره به نتایج ارزشمند این سفر برای استان تصریح کرد: یکی از نتایج مهم این سفر انتقال آب با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طی سه سال به استان بود که شما نیز از این نعمت برخوردار می‌شوید.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد ابراز امیدواری کرد با تشکیل سازمان مهاجرین در دولت سیزدهم بسیاری از مشکلات مهاجرین حل و فصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نجم الدین
۱۷:۳۲ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
سلام من کارت آمایش۸ دارم چکار باید کنم
آخرین اخبار