راه اندازی خط کشتیرانی بوشهر به جبل علی

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف رونق فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در استان به زودی خط کشتیرانی بوشهر- بندر جبل علی امارات متحده عربی با تخفیف‌های ویژه راه‌اندازی می‌شود.

محمد شکیبی نسب مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در این زمینه با یک خط کشتیرانی مذاکره شده که تمهیدات لازم برای ارائه تخفیف ویژه برای خدمات رسانی در این مسیر انجام شود.

وی بیان کرد: این مهم بدون تردید باعث افزایش صادرات و رونق اقتصادی در بندر بوشهر می‌شود که تحقق آن نیازمند حمایت تاجران و بازرگانان استان است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ادامه داد: بازرگانانی که محموله‌های خود را از سایر بنادر صادر می‌کنند در صورت همکاری برای صادرات با استفاده از ظرفیت بندر بوشهر می‎‌توانند کالا‌های خود را صادر کنند.

شکیبی نسب افزود: در ۱۰ ماهه امسال نیز عمده کالا‌های استان بوشهر به کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله کویت، قطر و امارات صادر شده است که قطر و امارات بیشترین سهم را از صادرات استان بوشهر به خود اختصاص دادند.

وی اظهار داشت: با راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر- جبل علی (امارات) بدون تردید صادرات استان بوشهر روند افزایشی خود در چند سال اخیر شاهد تحولی دوچندان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.