فیلم توله ببر سرگردان در خیابان‌های مشهد قدیمی است

فیلم منتشره در فضای مجازی که از سرگردانی یک قلاده توله ببر در خیابان‌های مشهد حکایت دارد، قدیمی و مربوط به سال ۱۳۹۵ است.

بتول عابدی رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: فیلم منتشره در فضای مجازی که از سرگردانی یک قلاده توله ببر در خیابان‌های مشهد حکایت دارد، قدیمی و مربوط به سال ۱۳۹۵ است.

او افزود: این فیلم که انتشار آن در همان سال در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شده بود، در همان ایام به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت و در نهایت منجر به پیدا شدن این جانور شد

وی با بیان اینکه این توله ببر در آبان سال ۱۳۹۵ در یکی از باغ‌های ییلاقی شهر طرقبه پیدا و با شناسایی متخلفان پرونده، به موضوع رسیدگی شد.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: با پیگیری یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، همراهی و مشارکت مردم و مراجع قضایی شهرستان‌های مشهد و طرقبه شاندیز، وضعیت این توله ببر بنگال مشخص شد.

عابدی بیان کرد: مشخصات توله ببر پیدا شده در طرقبه، با توله ببری که در همان ایام سال ۹۵ در مشهد مشاهده شده بود، کاملا مطابقت داشت.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تأکید کرد:این توله ببر در همان زمان به باغ وحش مشهد تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.