میرزایی:از داور عذرخواهی کردم/چند پنالتی ما را نگرفتند!

رضا میرزایی درمورد شایعه جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد.

رضا میرزایی پس از برتری پرگل استقلال مقابل ملوان گفت: خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم و امیدوار به بازی‌های آینده باشیم.

وی در مورد اینکه به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تأثیرگذاری زیادی در روند بازی استقلال داشت، گفت: یک پاس گل دادم و می‌توانستم در این بازی گل بزنم. باید از مربی و هم‌بازی‌هایم تشکر کنم که به من اعتماد کردند. استقلال تیم بزرگی است و در این تیم باید بهترین باشید تا بازی کنید.

هافبک تیم فوتبال استقلال راجع به بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها گفت: باورتان نمی‌شود چقدر دل‌‌مان برای آنها تنگ شده بود. امیدوارم شرایط بهتر شود. لیاقت مردم ما بیشتر از اینهاست. هواداران فوتبالیست‌ها را نامی کردند و قطعاً ارزش بالایی دارند. امیدوارم اوضاع رفته رفته بهتر شود و شاهد حضور چند هزار نفری هواداران در ورزشگاه باشیم.


میرزایی در پاسخ به این سؤال که چرا از داور کارت زرد دریافت کرد، گفت: داور گفت چون توپ را پرت کردی، کارت زرد می‌گیری. هر کسی تعصب تیم خودش را دارد. من کوچک‌تر بودم و از داور عذرخواهی کردم، ولی اهل دعوا نیستم.

وی درباره اینکه چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، گفت: مربی خوبی داریم. ساپینتو با عشق و علاقه تیم را تمرین می‌دهد و وارد بازی‌ها می‌کند. ما خیلی بدشانسی آوردیم و داوری‌ها در برخی بازی‌ها علیه استقلال بود. دو پنالتی روی من نگرفتند و کارشناسان گفتند پنالتی بود. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که آخر فصل قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار