استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

تقویت زیرساخت‌ها در راستای ماندگاری در روستاها

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تقویت زیر ساخت‌ها اهمیت زیادی دارد تا شاهد ماندگاری روستاییان در روستاها باشیم.

محمد کرمی در کارگاه جهاد تبیین که ویژه طلاب در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد گفت: با توکل بر خدا و کار جهادی یقین داریم آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: روزی ایران محاصره نظامی بود و دشمن سنگین‌ترین تحریم‌ها بر علیه ملت ما اعمال می‌کرد، اما امروز می‌بینیم که کشورهای منطقه را از خرید سلاح از ایران منع می‌کنند.

وی افزود: وقتی در محاصره و تحریم اقتصادی هستیم مسلماً سختی‌هایی داریم اما باید با تلاش و کار میدانی آن‌ها را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که همه باید به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: با نگاه توحیدی و عمل به وظایف خود پیش بروید، چرا که وقتی خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم هیچگاه عملی خلاف قانون انجام نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: با توکل بر خدا یقین داریم آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.

کرمی اذعان کرد: خوشبختانه سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که ما از همه این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: بسیاری از موضوعات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارند بنابراین ما مسئولیت سنگینی داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ شناختی است، افزود: ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسئولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

کرمی با تاکید بر اینکه آموزش‌وپرورش یکی از موضوعات مهم کشور است، خاطرنشان کرد: اگر امروز مشکلاتی را در دانشگاه می‌بینیم قطعاً ریشه آن در آموزش و پرورش بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت تأمین امنیت غذایی ادامه داد: تقویت زیر ساخت‌ها اهمیت زیادی دارد تا شاهد ماندگاری روستاییان در روستاها باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: ما در استان برای حل مشکلات مردم محکم تصمیم می‌گیریم و همه مدیران ملزم به اجرای آنها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار