آماده‌باش ارتش صهیونیستی در مرز نوار غزه

در پی تجمع فلسطینیان در نزدیکی مرز شهرک‌های صهیونیستی در حمایت از کرانه باختری و اردوگاه جنین، ارتش اشغالگر صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمد.

فلسطینیان با تجمع در مرزهای سرزمین‌های اشغالی حملات متجاوزانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین و قدس اشغالی را محکوم کردند و با سردادن شعار در حمایت از کرانه باختری اقدام به آتش زدن تایر کردند. هزاران فلسطینی نیز بعد از نماز مغرب در مناطق مختلف نوار غزه به خیابان‌ها آمدند و با نیروهای مقاومت در اردوگاه جنین اعلام همبستگی کردند.

این در حالی است که وبسایت صهیونیستی «واللا» از آماده‌باش گسترده ارتش این رژیم در نزدیکی مرز غزه خبر داده و اعلام کرده است که تمامی مناطق فلسطینی در پی یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و شهادت ۹ فلسطینی همچون بشکه باروت شده است.

این در حالی است که مقامات صهیونیستی احتمال شلیک موشک و راکت از غزه را می‌دهند و سامانه‌های پدافندی «گنبد آهنین» رژیم اشغالگر نیز به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

در پی حملات نظامیان رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که «هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی دیگر برقرار نیست».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار