هشدار راهداری نسبت به لغزنده بودن محور‌های کوهستانی

سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش نزولات جوی گفت: رانندگان در محور‌های ارتباطی شهرستان جنوبی استان با احتیاط تردد کنند.

وحید میر افضلی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به بارش نزولات جوی در این منطقه و لغزندگی جاده‌ها گفت: رانندگان در محور‌های ارتباطی شهرستان جنوبی این استان با احتیاط تردد کنند.

وحید میر افضلی از فعالیت سامانه بارشی تا اواخر امشب در منطقه جنوب کرمان خبر داد و گفت: رانندگان در این شرایط بایستی با در نظر گرفتن هر گونه پدیده جوی نظیر باران و برف آمادگی لازم را داشته باشند.

وی بیشترین ناپایداری‌های جوی را در منطقه جنوب کرمان در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بخش ساردوئیه و جبالبارز دانست و از فعالیت ۵ اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۳۰ نفر نیروی راهداری در راهداراخانه‌های جبالبارز و ساردوئیه خبر داد.

میر افضلی ادامه داد: این نیرو‌ها در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز، عملیات راهداری در محور‌ها را انجام دهند.

وی به بارش برف طی شب گذشته در محور ساردوئیه اشاره کرد و از برف روبی ۴۳ محور‌های برفگیر اصلی بخش ساردوئیه جیرفت توسط عوامل راهداری خبر داد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری جنوب کرمان از برف روبی عوامل راهداری جیرفت و راهدارخانه محمد آباد در محور جبالبارز تا محدوده تونل اسفند خبر داد و افزود: پدیده مه گرفتگی فعلا پدیده غالب در گردنه‌های جبالبارز و ساردوئیه است.

وی گفت:با توجه به تردد وسائل نقلیه سنگین در این محور رانندگان در شرایط مه گرفتگی با صبوری و توجه بیشتری رانندگی کنند.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از تردد در تمام محور‌های هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: با وجود بارش باران تمام محور‌های ارتباطی این منطقه باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی افزود: رانندگان هنگام تردد در گردنه‌های برف گیر جنوب کرمان تجهیزات زمستانه خودروی را کنترل کنند تا دچار مشکل نشوند.

میرافضلی از آماده باش بودن شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت: رانندگان برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند و در صورت نیاز با کارشناسان جنوب کرمان ارتباط برقرار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار