مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد:

آماده باش ۱۸ هزار نفر برای تولید پایدار گاز در کشور

احمد باهوش گفت: ۱۳ پالایشگاه بالغ بر ۲۲ فاز و ۱۸ هزار نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی جهت تامین پایدار گاز مورد نیاز هموطنان در روز‌های سرد سال در آماده‌باش کامل هستند.

احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش بسیار مهم مجتمع در سبد انرژی کشور و تامین گاز مورد نیاز هموطنان عزیزمان بیان کرد: پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع با بهره‌مندی از توان ۱۸ هزار نیروی کارآمد، نوآور در سخت‌ترین شرایط عملیاتی در تلاش هستند تا گاز مورد نیاز کشور را به صورت بسیار مطلوب تامین نمایند.

او عنوان کرد: که گاز تولیدی امروز کشور (۶ بهمن‌ماه) بیش از ۸۵۰ میلیون متر مکعب بوده که سهم مجتمع گاز پارس جنوبی از این رقم بیش از ۷۵ درصد می‌باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز  پارس جنوبی بیان کرد: مصرف امروز کشور ۶۵۵ میلیون متر مکعب بوده که بیش از ۸۰ درصد گاز تولیدی در بخش خانگی و تجاری را به خود اختصاص داده و نسبت به روز مشابه در سال گذشته بیش از ۷ درصد افزایش مصرف داشته‌ایم.

باهوش تصریح کرد: با عنایت به افزایش بسیار چشمگیر سهم گاز در سبد انرژی کشور و همچنین روند صعودی و رو به رشد مصرف در حوزه‌های خانگی، تجاری و صنعتی، فرزندان و سربازان ملت عزیز ایران در مجتمع گاز پارس جنوبی انتظار دارند که مردم عزیز کشورمان با مصرف بهینه و با صرفه‌جویی در مصرف گاز فرزندان خود را همراهی و حمایت نمایند و در هدر رفت این نعمت خدادادی جلوگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.