توزیع گسترده ۱۸۰۰ تن گوشت قرمز و برنج تنظیم بازاری در فروشگاه‌های لرستان

رئیس ستاد تنظیم بازار لرستان از آغاز توزیع ۱۸۰۰ تن گوشت قرمز و برنج تایلندی تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این استان خبر داد.

حسین میردریکوندی رئیس ستاد تنظیم بازار لرستان با اشاره به آغاز طرح توزیع گسترده گوشت قرمز و برنج تنظیم بازاری به منظور رفاه حال شهروندان لرستان، اظهار داشت: در این طرح به منظور ایجاد تعادل در بازار گوشت قرمز که قیمت آن در روز‌های اخیر با افزایش مواجه شده است، ۵۰۰ تن گوشت قرمز تنظیم بازاری در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان توزیع می‌شود.

او با اشاره به کنترل تمامی فروشگاه‌های عرضه گوشت قرمز توسط ستاد تنظیم بازار استان، افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز بسته به نوع گوشت از ۱۳۰ هزار تومان تا ۱۵۵ هزار تومان خواهد بود.

میردریکوندی با اشاره به اینکه از روز یکشنبه نیز توزیع ۱۳۰۰ تن برنج تنظیم بازاری تایلندی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان آغاز می‌شود، عنوان کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی نیز ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است که هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی به قیمت ۱۸۵ هزار تومان عرضه خواهد شد.

او با اشاره به توزیع این اقلام در سراسر استان، تصریح کرد: در هر شهرستان ۳۰ فروشگاه زنجیره‌ای و بزرگ به عنوان مباشر در تمامی نقاط شهرستان به عرضه این اقلام خواهند پرداخت تا مردم در تهیه آن‌ها با مشکل مواجه نشوند.

 

برچسب ها: تنظیم بازار ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار