اهانت مدعیان حقوق بشر به قرآن نشانه ضدیت با اسلام است

امام جمعه یاسوج گفت: اهانت به قرآن و مقدسات میلیون‌ها مسلمان از مدعیان دموکراسی و حقوق بشر، نشان دهنده ضدیت آن‌ها با اسلام است.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز یاسوج با اشاره به اقدام توهین آمیز دشمنان به قرآن کریم و مقدسات اسلامی گفت: قرآن کتاب خداوند و متعلق به همه مسلمانان جهان است.

او این حرکت دشمنان را ضدیت با اسلام عنوان کرد و افزود: آن‌ها ادعای دموکراسی و حقوق بشر را دارند، اما در عمل به هیچ قانون و حقوقی پایبند نیستند و به مقدسات میلیون‌ها مسلمان اهانت می‌کنند.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا غیرت ملی را در بین مردم و بخصوص جوانان از بین ببرند، ادامه داد: آن‌ها به دنبال فروپاشی و تجزیه ایران اسلامی هستند، ولی مردم این خطه بیدار و هشیار هستند و بدون شک دسیسه‌ها و نقشه‌های آن‌ها را نقش به آب می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید دستاورد‌ها و خدمات نظام در این مدت برای مردم تبیین شود.

خطیب نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه دشمنان از ظرفیت و قدت جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند، افزود: باید برنامه‌های دهه فجر هرچه باشکوه‌تر در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از اوایل انقلاب تاکنون از همه ظرفیت‌ها و روش‌های مختلف برای براندازی جمهوری اسلامی استفاده کردند، ادامه داد: آن‌ها انواع جنگ نرم، ترکیبی، ترور و از هزاران ترفند دیگر را علیه کشور ما استفاده کردند و نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز باشکوه و قدرتمند‌تر می‌شود.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت تورم، گرانی در بازار اضافه کرد: مسئولان باید با نظارت جدی بازار را کنترل و کالا‌های اساسی مردم را تامین کنند.

آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا گاز به همه مناطق کشور منتقل شود از مسئولان خواست به هزینه‌های بالای گاز و برق درشهرستان‌های گرمسیری وسردسیری تجدیدنظر کنند.

مردم شهر یاسوج همراه با مردم سایر مناطق استان امروز بعد از نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی گسترده ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم توسط لابی صهیونیستی، آن را اقدامی خصمانه و جنگ علیه اسلام و مسلمانان دانستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.