انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج/ ۹ نفر کشته و مصدوم شدند

مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد یاسوج گفت: بر اثر انفجار کپسول آتش نشانی در بخش ICU این بیمارستان یک نفر جان باخت و ۸ نفر مصدوم شدند.

شهرام پادیز گفت: انفجار کپسول آتش نشانی در سالن انتظار بخش ICU بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج رخ داد.

او افزود: در این حادثه یک مرد ۳۷ ساله که همراه یکی از بیماران بود، جان خود را از دست داد و ۸ نفر دیگر شامل؛ ۲ زن و ۶ مرد دیگر که در سالن انتظار این بخش بودند، مصدوم شدند و هم اکنون تحت درمان هستند.

پادیز در پاسخ به اینکه "آیا تاریخ انقضای این کپسول آتش نشانی تا سال ۱۴۰۲ بود یا خیر؟ " گفت: دلیل انفجار کپسول مشخص نیست و باید برای بررسی این اتفاق دوربین‌ها به‌طور دقیق بررسی شوند و سپس اظهارنظر قطعی کرد.

ترخیص مصدومان حادثه از بیمارستان

محمد غلام‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پز‌شکی یاسوج نیز با حضور در بیمارستان امام سجاد یاسوج درباره جزئیات این حادثه می‌گوید: ساعت ۱۶ عصر امروز یک کپسول آتش‌نشانی جلوی درب بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منفجر شد که در پی این انفجار جوان ۳۷ ساله همراه بیمار جان خود را از دست داد و ۸ نفر دیگر مصدوم شدند.

او با بیان اینکه مصدومیت این افراد سطحی بود که پس از اقدامات درمانی ترخیص شدند، افزود: علت انفجار به شکل دقیق هنوز مشخص نیست.

دلیل حادثه فوری بررسی و اعلام شود

سید‌جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در بیمارستان ضمن بازدید از محل این انفجار، از مصدومان این حادثه نیز عیادت کرد.

او در این بازدید از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست علت حادثه را با بررسی دوربین‌های محل حادثه فوری اعلام کنند و نسبت به امکانات ایمنی حساسیت بیشتری داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
از کدوم کپسولا بوده کپسول اتیش نشانی مگه منفجر میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
امید محمدی
۰۶:۱۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۰۱ ۰۷ بهمن ۱۴۰۱
چه حوادث های عجیب و غریبی تو مملکت رخ میده // از چیه ؟؟// نکنه داریم اشتباه میریم ؟؟