هلاکت ۷ صهیونیست در عملیات فلسطینیان در قدس اشغالی

منابع خبری از تیراندازی در قدس اشغالی و زخمی شدن ۱۰ صهیونیست و هلاکت ۷ صهیونیست دیگر بر اثر عملیات شهادت‌طلبانه خبر دادند.

پس از جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه جنین، منابع خبری صهیونیست گزارش دادند بر اثر تیراندازی در قدس اشغالی درپی عملیات شهادت‌طلبانه دست‌کم ۷ صهیونیست کشته شدند.

طبق گزارش الجزیره، به گفته این منابع ۵ صهیونیست دیگر نیز در این حادثه زخمی شدند، وضعیت برخی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از روز چهارشنبه به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند. روز گذشته نیز در پی تجمع فلسطینیان در نزدیکی مرز شهرک‌های صهیونیستی در حمایت از کرانه باختری و اردوگاه جنین، ارتش اشغالگر صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند عامل حمله به بیت المقدس یکی از اهالی قدس شرقی است.

رایزنی کابینه امنیتی صهیونیستی درباره حمله شهادت‌طلبانه فلسطینیان

خبرنگار الجزیره گزارش داده است که نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در حال رایزنی امنیتی با رهبران سرویس‌های امنیتی است. نیرو‌های صهیونیستی نیز به اردوگاه شعافات در شرق قدس یورش بردند و درگیری با جوانان این اردوگاه آغاز شد.

یدیعوت آحارونوت نیز نوشت که عامل عملیات قدس از ساکنان اردوگاه آوارگان شعافات و متعلق به گردان‌های شهدای الاقصی است.

وزیر دفاع سفر خود به آمریکا را کوتاه کرد

رسانه‌های اسرائیلی نوشتند وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس در پی حمله به قدس سفر خود به آمریکا را کوتاه کرد و به اسرائیل بازگشت او با رؤسای ستاد ارتش، شین بت و دیگر مقامات امنیتی ارزیابی وضعیت امنیتی را انجام خواهد داد.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد نیرو‌های اشغالگر با شلیک بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور به سوی جوانان فلسطینی در تقاطع بیت حنینه و محله نبی یعقوب با آنان درگیر شدند.

تأخیر ۲۰ دقیقه‌ای پلیس صهیونیستی در ورود به محل عملیات

در حالی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده‌اند که نیرو‌های ارتش و پلیس اسرائیل تا ۲۰ دقیقه به محل عملیات قدس نرسیدند، پلیس اسرائیل مدعی شد: «۵ دقیقه پس از انجام حمله به محل حمله رسیدیم.»

وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در آخرین به روز رسانی اعلام کرده است که دست‌کم ۷ کشته و ۱۰ زخمی در حمله به قدس گزارش شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای حمله صهیونیست‌ها به جنین را محکوم و اعلام کرد پاسخ به این جنایت در راه است و در حد و اندازه آن خواهد بود.

مقامات جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کردند شاخه نظامی این جنبش در واکنش به حملات موشکی رژیم صهیونیستی به شهرک‌های صهیونیست نشین حمله موشکی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار