تردد بیش از ۲۱میلیون دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان قزوین

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد ۲۱میلیون و ۴۹۹هزار دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان طی دی‌ماه امسال خبر داد

امیرحسین پورهاشمی رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تردد ۲۱میلیون و ۴۹۹هزار دستگاه وسیله نقلیه در راه‌های استان طی دی‌ماه امسال خبر داد و گفت:بیشترین میزان تردد در ماه گذشته مربوط به دوم دی ماه و پرترددترین محور استان نیز آزادراه قزوین کرج با ۳میلیون و ۶۴۷تزدد در لاین رفت و برگشت بوده است.

پورهاشمی افزود:براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از یکم تا ۳۰ دی ماه ۲میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۴۲ پلاک خودرو در محور‌های برون شهری قزوین رویت شده که از پلاک‌ها حدود ۲میلیون و ۴۱۴هزار و ۹۰۴ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

وی ادامه داد:اطلاعات به دست آمده از از مدت زمان ماندگاری وسایل نقلیه در استان نشان دهنده آن است که ۷درصد وسایل نقلیه بین سه تا هفت روز در استان مانده‌اند.

پورهاشمی در ادامه به ارائه آماری از اجرای طرح راهداری زمستانی طی دی ماه پرداخت و گفت:به دنبال بارش برف در محور‌های استان قزوین ۵هزار و ۷۰۲تن ماسه و نمک مصرف و ۱۹هزار و ۶۴۹باند کیلومتر برفروبی توسط  راهداران انجام شد.

رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با معرفی سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راه‌ها برای استعلام وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و همچنین انعکاس سایر موضوعات مربوط به راه و حمل و نقل جاده‌ای به صورت شبانه روزی افزود:در ماه گذشته ۴هزار و ۷۰۱ تماس تلفنی با این سامانه در استان قزوین برقرار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.