آشتیانی: حق پرسپولیس باخت نبود/ رفتار مربیان فولاد در دنیا منسوخ شده است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سرخپوشان استحقاق باخت برابر فولاد را نداشتند و حداقل بازی باید با مساوی تمام می‌شد.

اردلان آشتیانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست سرخپوشان برابر تیم فولاد اظهار کرد: تیم فولاد در نیمه اول بهتر بازی کرد. در آن طرف،  تیم پرسپولیس پرسینگ را به خوبی اجرا نکرد و همین موضوع باعث شد که حریف فشار بیاورد و موقعیت گلزنی خلق کند و تورس مهاجم اسپانیایی گل بزند.

گل تورس یکی از بهترین گل های لیگ برتر فوتبال بود 

او ادامه داد: به نظرم گل مهاجم اسپانیایی فولاد  یکی از بهترین گل‌های لیگ برتر فوتبال بود و بازیکنان فولاد کار ترکیبی انجام دادند و پهلوان توپ را ارسال و تورس هم آن را تبدیل به گل کرد. فقط یک بازیکن حرفه‌ای می‌تواند چنین گلی را بزند و تیم فولاد خرید خوبی داشته که این بازیکن در اولین دیدار گلزنی کرد.  

بازی از کنترل داور خارج شده بود 

آشتیانی درباره رفتار نکونام و مربیان فولاد در کنار زمین گفت: به نظرم بازی از کنترل داور خارج شده بود و نیمکت فولاد شروع به شلوغ کاری کرد. این رفتار‌ها در دنیای فوتبال منسوخ شده است و آن قدر ۳ امتیاز بازی ارزش ندارد که فولادی‌ها به هر سوت داور اعتراض می‌کردند. ۵۰ الی ۶۰ دقیقه از بازی به علت اعتراض نیمکت فولاد خوابیده بود و کار را برای داور مسابقه سخت کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس هر چه در توانشان بود انجام دادند و به روش‌های مختلف توپ را برای مهاجمان ارسال کردند، اما موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

امید تیم گل گهر با امتیاز از دست دادن پرسپولیس زنده ماند 

او درباره اینکه نوار برد‌های پرسپولیس در ورزشگاه آره نا شکسته شد، گفت: جواد نکونام برای اولین بار توانست در اهواز برابر پرسپولیس برنده شود. تیم پرسپولیس با ۳ امتیازی که در این بازی از دست داد باعث شد که امید تیم گل گهر زنده بماند و هیجان لیگ بیشتر شود. حق پرسپولیس باخت نبود و حداقل بازی باید مساوی می‌شد.

شیخ دیاباته کندتر از گذشته است 

آشتیانی درباره عملکرد شیخ دیاباته در خط حمله پرسپولیس بیان کرد: شیخ دیاباته کندتر نسبت به گذشته شده است و سرعت لازم را ندارد و در محوطه جریمه فقط می‌ایستد تا توپ برایش ارسال کنند. امیدوارم او بتواند برای پرسپولیس گل بزند تا پولی که خرج این بازیکن می‌شود هدر نرود.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره جذب پریرا می‌تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند، گفت: این بازیکن را ندیدیم تا بتوانیم درباره اش نظر بدهیم و باید یکی، ۲ بازی  باید انجام بدهد تا قضاوتش کنیم. البته لوکادیا بازیکن فوق  العاده‌ای بود و امیدوارم پریرا بتواند جای خالی این بازیکن را پر کند.

تیم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است 

او درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: شک ندارم که تیم پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و با یکی، ۲ باخت اتفاقی رخ نمی‌دهد. بعید می‌دانم که سرخپوشان در بازی‌های بعدی امتیاز از دست بدهد و بازی بعدی  با تیم آلومینیوم در ورزشگاه آزادی است و  آن‌ها می‌توانند ۳ امتیاز این بازی را به راحتی به دست آورند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار