شهردار ایلام:

مکان یابی احداث پارکینگ طبقاتی شهر ایلام در دست انجام است

شهردار ایلام گفت: چندین مکان در هسته مرکزی شهر برای ایجاد پارکینگ طبقاتی توسط مشاوران طرح و عارضه یاب در دست بررسی است که بعد از انتخاب مکان مناسب فعالیت احداث پارکینگ طبقاتی آغاز شود.

بابک محمدی آوندی شهردار ایلام به نیاز مبرم هسته مرکزی و پرتراکم شهر ایلام به پارکینگ اشاره کرد و اظهار داشت: هرچند طرح‌های مردم محور پیاده راه آیت اله طالقانی، سعدی شمالی و جنوبی در هسته مرکزی مقبول عامه مردم و نیاز مبرم شهر ایلام بود، اما به علت نبود مشاور عارضه یاب این طرح‌ها بدون پیوست پارکینگ اجرا شد و اکنون به معضلی برای پارک خودرو‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: تا زمان مکان یابی و احداث پارکینگ، شهرداری در صدد است آموزش و پرورش را مجاب کند محوطه مدارس موجود در بافت مرکزی شهر را بعد از تعطیلی نوبت عصر دانش آموزان، به عنوان پارکینگ موقت به خودرو‌ها اجاره دهد و درآمد حاصل از این اقدام را دریافت کند.

شهردار ایلام اجرای طرح شهردار مدرسه را از دیگر برنامه‌های فرهنگی مد نظر شهرداری ایلام برشمرد که در قالب این طرح مدارس زیر نظر شهرداران و معاونت‌های شهرداری از دانش آموزان همان مدرسه اداره شود و شهرداری ایلام نیز با این مسوولان نمادین مدارس بر حسب نیاز و خواسته‌های مراکز تحصیلی آن‌ها همکاری خواهد کرد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم شهرداری با توجه به افزایش صعودی شهر و بلندمرتبه سازی ها، رایزنی برای خرید یک نردبان هیدرولیکی به طول ۳۲ متر بود که با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان از سوی وزارت کشور به سرانجام رسید و در مرحله ترخیص از گمرک قرار دارد، همچنین ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات انفرادی ایمنی برای آتش نشانان خریداری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.