شهدا معیار اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند/ اختصاص اعتبار از منابع مختلف به پروژه راه‌سازی کلور - درام

استاندار اردبیل با اشاره به این‌که شهدا معیار اصلی و واقعی انقلاب اسلامی ایران هستند، بر لزوم حرکت مسؤولان در چارچوب این معیار تأکید کرد.

سیدحامد عاملی گفت: معیار اصلی و واقعی انقلاب اسلامی ایران، شهدای عزیز کشورمان هستند و همیشه از مسؤولان این انتظار وحود دارد که خارج از چارچوب معیار شهدا حرکت نکنند.

استاندار اردبیل در مراسم سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم طاغوتی پهلوی و شهادت مظفر عزیزی، نخستین شهید انقلاب اسلامی این شهرستان افزود: مردم ایران برای احقاق حقوق و عزت خود، فداکاری بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی انجام دادند از جمله مردم شهرستان خلخال که در ۷ بهمن سال ۱۳۵۷، علیه رژیم طاغوتی پهلوی قیام کردند و شهید مظفر عزیزی در همین روز به دست عوامل رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسید.

عاملی بیان کرد: در زمان رژیم طاغوتی پهلوی، بخش‌های مختلف و حساس از خاک کشورمان در راستای خوش‌خدمتی به بیگانگان، بخشیده شد که این خیانت بزرگ و دیگر خیانت‌های خاندان ننگین پهلوی از خاطر مردم ایران پاک نخواهد شد.

او ادامه داد: دشمنان از طریق رسانه‌های معاند سعودی، انگلیسی و آمریکایی و با سوءاستفاده از شرایط آشوب‌های اخیر، برنامه شوم خود را برای تجزیه ایران به‌صورت علنی اعلام کردند و با وجود این‌که این دشمنان، با بودجه‌های هنگفت و به‌صورت شبانه‌روزی علیه مردم ایران توطئه کردند، اما با عنایت الهی و هوشیاری مردم، این توطئه‌ها خنثی شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: البته مردم عزیز کشورمان، در بخش‌های مختلف نارضایتی‌ها و گلایه‌هایی دارند که باید حرف‌های مردم را شنید و برای تغییر و تحول، اقدامات لازم انجام شود.

اختصاص اعتبار از منابع مختلف به پروژه راه‌سازی کلور – درام

عاملی در ادامه با اشاره به برخی پروژه‌های شهرستان خلخال گفت: بخشی از منابع تهاتر نفتی استان اردبیل به پروژه راه‌سازی کلور - درام اختصاص یافته است و اعتبار دیگری هم به ارزش ۳۰میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه کشور به این پروژه تخصیص یافته و در خصوص پروژه تونل الماس، به‌عنوان دیگر پروژه مهم عمرانی شهرستان خلخال، اخذ مجوز ماده ۲۳ آن در دست اقدام است.

او اظهار کرد: برخی مناطق استان اردبیل همچون شهرستان خلخال نیازمند برنامه‌ریزی و اقدامات جهشی در بخش اقتصادی بوده که در بعضی از حوزه‌ها برنامه‌های لازم تدوین شده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به برخی مشکلات ایجادشده و گلایه‌های مردمی، دستورات لازم جهت جلوگیری از صدور مجوز معادن جدید در شهرستان خلخال صادر شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار