۸۱ واحد صنعتی و تولیدی رفع مشکل و احیاء شد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال‌جاری ۴۰ واحد تولیدی رفع مشکل و ۴۱ واحد تولیدی استان نیز احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.

 علی شعبانی رییس کل دادگستری استان درخصوص اهم فعالیت‌ها و اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و حمایت از تولید داخلی، در ۹ ماه گذشته ۸۲ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استانی برگزار شده، گفت: در این جلسات ۱۲۸ مصوبه برای حمایت از واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید ابلاغ و مشکلات ۱۰۶ واجد صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با بازشدن درب هر کارخانه و ایجاد فرصت‌های جدید برای اشتغال درب یک زندان بسته می‌شود، افزود: باید بخشنامه‌ها و قوانین موجود به نفع تولید کنندگان و فعالان اقتصادی تفسیر شود، زیرا این کمترین کاری است که برای حفظ تولید کشور می‌توان انجام داد.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: مسئولان قضایی استان از ابتدای سال ۵۵ بازدید میدانی از واحد‌های صنعتی و تولیدی را در راستای گره‌گشایی و مانع زدایی از مشکلات آن‌ها انجام داده و در این بازدید‌ها مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار گرفته و بدون شک این اقدامات در آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

شعبانی اعلام کرد: با توجه به مجموع این اقدامات و با پیگیری‌های صورت گرفته، در سال‌جاری ۴۰ واحد تولیدی رفع مشکل و ۴۱ واحد تولیدی استان قزوین نیز احیاء و به چرخه تولید بازگشتند.

این مقام قضایی استان در ادامه با بیان اینکه با حل و فصل مسائل و مشکلات این واحد‌های صنعتی و تولیدی، زمینه بازگشت به کار ۵۱ نفر فراهم شد، افزود: همچنین زمینه جذب و ایجاد اشتغال برای ۴ هزار و ۲۲۲ نفر در استان نیز فراهم شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری رفع موانع تولید و گره گشایی از مشکلات حوزه صنعت و تولید در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های قوه قضاییه در این حوزه در دستور کار دادگستری استان قرار دارد و امیدواریم با مجموعه تلاش‌ها و اقدامات تا حد توان شرایط مساعد تری برای فعالان این حوزه فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.