فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد؛

ضرورت جهاد تبیین و بصیرت افزایی برای دانش آموزان

فرمانده سپاه عاشورا بر ضرورت جهاد تبیین و بصیرت افزایی در بین دانش آموزان تاکید کرد.

سردار عباس قلیزاده در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا در باشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی گفت: باید از هر فرصتی برای نشاط افزایی، آگاهی بخشی و تبیین گری دانش آموزان استفاده شود.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: باید برنامه‌های بسیار قوی، شاد و تبیین گر از قبیل روزنامه دیواری، تئاتر، مسابقات ورزشی، علمی و فرهنگی در مدارس برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید از اولیا و خانواده‌ها غفلت کرد و باید در این برنامه‌ها بخش‌هایی نیز برای آنان در نظر گرفت خاطرنشان کرد: باید در طول سال از هر فرصتی برای نشاط افزایی، آگاهی بخشی و تبیین گری استفاده کرد تابتوان در برابر هجمه‌های دشمن ایستاد و دانش آموزانی در شان انقلاب تربیت کرد.

وی همچنین از برنامه ریزی‌ها و اقدامات مجموعه آموزش و پرورش در ارتباط با برنامه‌های برگزار شده  برای دانش آموزان قدردانی کرد و افزود: توجه ویژه متولیان به مساجد و ایجاد ارتباط موثر بین دانش آموزان و مساجد بسیار مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز زمان شناسی و مخاطب شناسی را دو مقوله مهم در اقدامات تبیینی دانست و گفت: تمامی اقدامات در خصوص دانش آموزان باید با روش‌های نو، هنری و با زمان شناسی و مخاطب شناسی انجام گیرد.

حجت الاسلام  قلی زاده سرایی بر نقش ارزشمند و اثر بخشی و کارآمدی برنامه‌ها فرهنگی در خصوص دانش آموزان تاکید کرد و گفت: رعایت شان و منزلت نظام را در همه‌ کار‌ها باید در اولویت قرار گیرد و تمامی فعالیت‌ها باید کارشناسی شده و هنرمندانه انجام شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم بر ظرفیت عظیم دستگاه تعلیم و تربیت در تحقق جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: همه ما باید در این زمینه تلاش لازم را داشته باشیم تا نسل جدید و جوان جامعه نسلی آگاه و بیدار باشند.

حجت الاسلام پوررادی  با اشاره به اینکه تمهیدات تدریس نظری و عملی درس آمادگی دفاعی به طور کامل آماده گردیده است ابراز امیدواری کرد با طرح‌های ابتکاری برای سال آتی این درس با قدرت و اثر گذاری بیشتری تدریس گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار