سامانه ۱۵۷۰ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی به دانش آموزان

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : سامانه ۱۵۷۰ آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای و تحصیلی سریع، آسان و رایگان به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان است.

فردین منصوری رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن سامانه ۱۵۷۰ برای پاسخگویی رایگان به سوالات دانش‌آموزان و خانواده‌ها، گفت : دانش‌آموزان، خانواده‌ها و معلمان می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره تربیتی و تحصیلی از ساعت هشت صبح تا ۲۰ هر روز، بجز روز‌های تعطیل با سامانه ۱۵۷۰ تماس گرفته و خدمات مشاوره‌ای مورد نیاز خود را به صورت رایگان دریافت کنند.

وی افزود: سامانه ۱۵۷۰ در استان کرمانشاه دو اپراتور دارد که روزانه پاسخگوی تماس‌های دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مورد مسائل تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان است.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی سریع و آسان دانش‌آموزان و خانواده‌ها به خدمات مشاوره‌ای عنوان کرد و افزود: مشاوران مستقر در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی کرمانشاه خدمات راهنمایی و مشاوره رایگان در مورد مسائل تربیتی و تحصیلی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه داده و در صورت نیاز آن‌ها را برای دریافت خدمات حضوری به مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی ارجاع می‌دهند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در آموزش و پرورش استان کرمانشاه فعال است، گفت: ۲۴ هسته و مرکز مشاوره در سطح نواحی، شهرستان‌ها و مناطق ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان و یک مرکز تخصصی مشاوره و خدمات روان شناختی برای ارجاع دانش آموزانی که مشکلاتشان در مراکز مشاوره ۲۴ گانه آموزش و پرورش استان حل نشود و نیاز به خدمات مشاوره‌ای بیشتری داشته باشند، در کرمانشاه فعال است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار