آغاز به کار قرارگاه اشتغال سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: پیرو تاکیدات رییس جمهور مبنی بر نظارت و صحت سنجی اشتغال ایجادی در کشور، قرارگاه اشتغال از امروز هشتم بهمن ماه در این استان آغاز به کار کرد.

حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان اینکه فعالیت این قرارگاه تا بیستم اسفندماه ادامه خواهد داشت گفت: در مدت چهل روز فعالیت قرارگاه اشتغال در استان تمام طرح‌های ثبت شده در سامانه رصد که با همکاری مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به صورت میدانی و حضوری بازدید و گزارش تهیه خواهد شد.

وی بیان کرد: گزارش‌های ناظران و بازرسان از طرح‌ها جمع‌بندی می‌شود و اطلاعات دریافتی با سامانه جامع "سانار" که به عنوان یک ابزار کنترل و ارزیابی مناسب در سطوح ملی و استانی است کد‌های ملی ثبت شده به عنوان شاغل‌شدگان سال ۱۴۰۱ مطابقت داده می‌شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در خصوص آخرین وضعیت تعهد اشتغال استان در سالجاری نیز گفت: برای امسال تعهد اشتغال استان، ۲۸ هزار و ۱۴۲ نفر بود که خوشبختانه این آمار بر اساس اعلام سامانه رصد اشتغال به ۳۵ هزار و ۹۶۳ نفر رسیده که نشان از پیشرفت ۱۲۸ درصدی دارد.

وی افزود: سامانه رصد اشتغال، مشخصات کامل اشتغال یافتگان جدید را به همراه محل کار آن‌ها به صورت روزانه و همچنین میزان اشتغال ایجاد شده در سطوح ملی، استانی، شهرستانی همراه با عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید به تفکیک دستگاه مسوول را نشان می‌دهد و در قرارگاه اشتغال نیز راستی آزمایی بر موارد ثبت شده در سامانه رصد به صورت مستمر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار