کلاهبرداری به بهانه کاریابی در اصفهان

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اصفهان گفت: فردی که به بهانه کاریابی با ارسال بدافزار اطلاعات کارت بانکی افراد را سرقت و حسابشان را خالی می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اصفهان اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان درباره برداشت غیرمجاز ۱۰۰ میلیون ریال از حساب او، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد فرد سودجو با عنوان "اد بزن، پول بگیر"، با تبلیغ کاریابی و کسب درآمد از کاربران شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌کند به ازای جذب عضو، درآمد کسب کنند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهم با جلب اعتماد افراد جویای کار لینک دانلود بدافزار را به بهانه پرداخت حق عضویت برای کاربر ارسال و اطلاعات کارت بانکی متقاضی را سرقت و با اطلاعات به دست آمده موجودی حساب را خالی می‌کرد.

به گفته سرهنگ مرتضوی متهم پس از شناسایی و بازداشت به بزه انتسابی اذعان کرد و پرونده او تحویل مراجع قضایی شد.

او از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های تلفن همراه موبایل موضوع را از طریق نشانی cyberpolice.ir به پلیس فتا گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار