مشهد در انتظار بارش برف و باران از روز سه شنبه

قائنی پور، رئیس سازمان هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر دوشنبه با استقرار و گسترش سامانه بارش انتظار می‌رود شاهد افزایش شدت باد و گسترش بارش‌ها در سطح استان باشیم.

قائنی پور گفت: تا روز دوشنبه استان تحت تاثیر شرایط ناپایدار جوی قرار دارد که باعث می‌شود افزایش ابرناکی و بارش پراکنده در برخی از نقاط استان خواهد بود.

وی افزود: از عصر دوشنبه با استقرار و گسترش سامانه بارش انتظار می‌رود شاهد افزایش شدت باد و گسترش بارش‌ها در سطح استان باشیم که به ویژه طی روز‌های چهارشنبه و جمعه هفته جاری بر حجم بارش‌ها در سطح استان افزوده می‌شود.

او گفت: بارش‌ها در نواحی سردسیر به شکل بارش برف و در سایر نقاط به شکل بارش رگباری باران پیش بینی می‌شود، در مشهدمقدس از سه شنبه به بعد بارش داریم که بیشتر بارش‌ها به صورت باران و برف خواهد بود.

قائنی پور افزود: طی این هفته روند افزایشی دما را در استان خواهیم داشت که هوای استان گرم خواهد شد، با توجه به بارش بارندگی‌ها در مشهدمقدس از روز سه شنبه کاهش آلودگی هوا را خواهیم داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بگردوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
یاالله یا الله یاالله فقط و فقط تو پروردگارتو دانا تو حکیم تو قادر تو توانمند مطلقی،، یا الله ولا غیر ولا شرک فقط الله متعال خودش رحمی به حال موحدین حقیقی کند انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ای شالله برف زیاد بیاره مشهد و اون هوای سیبری منخصربفردهم بیاد خیلی هوای جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
سعید رضازاده
۱۹:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
انشالله خدا شفات بده شفای عاجل هرچی زودتر