پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در زمینه مسکن مددجویان بهزیستی

معاون بهزیستی استان کرمان گفت:۶۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در زمینه تعمیر، تکمیل و مناسب سازی مسکن مددجویان بهزیستی پرداخت شد.

علی اکبر دستجردی معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت ها‌ی مردمی و اشتغال بهزیستی استان کرمان گفت:از ابتدای امسال در راستای اجرای سیاست‌های توانمند سازی واهمیت بحث مسکن ۶۰۰میلیارد ریال در قالب کمک بلاعوض در زمینه تعمیر، تکمیل ومناسب سازی مسکن مددجویی به مددجویان پرداخت شده است.

علی اکبر دستجردی، با اشاره به همکاری ارزشمند یکی از خیرین در تامین وتهیه هفت دستگاه دوچرخه مناسب واهدا به مرکز کودکان کار وخیابان حضرت زهرا (س) وابسته به موسسه خیریه حضرت زهرا (س) پرداخت وافزود: با پیگیری به عمل آمده وهمکاری خیّر کرمانی این دوچرخه‌ها به ارزش ریالی ۲۵۱ میلیون ریال تهیه وجهت استفاده کودکان مقیم در این مرکز در اختیار مسئولین مربوطه قرار گرفت.

او افزود: در نشستی که با ایمان عتیقی مدیر عامل مجموعه معدنی صنعتی گل گهر برگذار شد بخشی از مشکلات جامعه هدف مورد بررسی قرار گرفت که مقررشد این شرکت در راستای همراهی با ماموریت‌ها وخدمات بهزیستی در کنار توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در چند مرحله جامعه هدف بهزیستی را با تامین سبد‌های معیشتی وکمک به تامین هزینه‌های درمانی آنان مورد حمایت قرار دهد که در مرحله نخست اجرای این توافق مبلغ یک میلیارد ریال برای این منظور از سوی شرکت فوق در نظر گرفته شده است که با همکاری مددکاران وکارشناسان مربوطه مددجویان نیازمند و واجد شرایط برای دریافت این کمک‌ها معرفی شده اند.

او گفت: از ابتدای امسال در راستای اجرای سیاست‌های توانمند سازی واهمیت بحث مسکن ۶۰۰میلیارد ریال در قالب کمک بلاعوض در زمینه تعمیر، تکمیل ومناسب سازی مسکن مددجویی به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار