افتتاح هزار مسکن ملی طی ایام‌الله دهه فجر

استاندار کرمان گفت: یک‌هزار واحد مسکن ملی در سراسر استان کرمان طی ایام‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز هفتم بهمن‌ماه در ستاد دهه فجر استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری گفت: دشمن در پاییز امسال همه کار‌ها را برنامه‌ریزی کرده بود، اما مردم با دشمن همراهی نکردند، با وجود گلایه‌های به‌حقی که دارند و این کار بزرگی‌ست.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر باید تجدید عهد با انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: حدود ۱۰۰ شهید در اتفاقات اخیر داشتیم که دشمن با بعضی از آن‌ها رذیلانه برخورد کرد.

استاندار کرمان بر خدمت‌رسانی به مردم در دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و خواستار حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مردمی و اجرای برنامه در محلات سراسر استان کرمان به‌ویژه مناطق محروم شد.

فداکار همچنین از اجرای برنامه‌های متنوع و شاخص طی ایام‌الله دهه فجر در استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: یک‌هزار واحد مسکن ملی در سراسراستان کرمان و تالار شهر کرمان در این ایام افتتاح می‌شود.

وی برگزاری اردو‌های جهادی پزشکی در مناطق محروم در دهه فجر را مهم خواند و ابراز داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در اماکن عمومی دنبال شود.

استاندار کرمان بر فضاسازی شهری طی ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و ادامه داد: ایجاد ارتباط بین روحانیت با دانش‌آموزان، ویژه‌برنامه شهدای مدافع حرم مورد توجه قرار گیرد و برنامه‌ها و تجمعات دهه فجر برای بحث‌های ترافیکی و ضرورت‌های امنیتی به فراجا اعلام شود.

همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در سخنانی گفت: کلیدواژه «روایت پیشرفت» از کرمان به شورای اطلاع‌رسانی وزارت کشور و شورای اطلاع‌رسانی دولت پیشنهاد شد و مورد تایید قرار گرفت و به سراسر کشور نیز تسری پیدا کرد.

مجتبی اسدی‌زاده ادامه داد: تولید محتوا برای ۲۰ پروژه شاخص استان، برگزاری ۱۰ جشن محوری در شهرستان‌ها، برگزاری جلسه روابط‌عمومی‌ها، هماهنگی نشست‌های خبری، برپایی ۱۰ جشن در شهر کرمان و تهیه و ارائه مستندات عملکرد دولت سیزدهم در استان کرمان از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر است.

برچسب ها: دهه فجر ، خدمت رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار