خیرونا ۰-۱ بارسا/سه امتیازی که با چنگ و دندان بدست آمد

بارسلونا در هفته نوزدهم لالیگا موفق شد خیرونا را در یک بازی خارج از خانه ۱-۰ شکست دهد و صدرنشینی‌اش را مستحکم‌تر کند.

بارسلونا امشب در هفته نوزدهم لالیگا به خانه خیرونا رفت تا در یک بازی خارج از خانه مقابل این تیم قرار بگیرد.

بارسا مصمم بود از این بازی هم سه امتیاز را به دست بیاورد تا صدرنشینی‌اش در لالیگا را مستحکم‌تر کند. ژاوی تیمش را با چهار تغییر نسبت به دیدار قبلی مقابل سوسیداد در کوپا دل‌ری به میدان فرستاد. فاتی، رافینیا، گارسیا و آلونسو که در آن بازی غایب بودند امشب به عنوان بازیکن ثابت از ابتدا به میدان رفتند و بالده، کریستنسن و پدری نیمکت‌نشین شدند. فران تورس و لواندوفسکی هم به دلیل محرومیت نمی‌توانستند به میدان بروند.

بعد از پانزده دقیقه روی اشتباه دروازه‌بان خیرونا بارسا صاحب یک موقعیت جدی شد. گازانیگا، گلر خیرونا، در حالی تعلل کرد که متوجه نبود فاتی پشت سر او حضور دارد. فاتی توپ را از او ربود، ولی گازانیگا موفق شد اشتباهش را جبران کند و نگذاشت دمبله از زاویه بسته دروازه خیرونا را باز کند.

در دقایق پایانی و درحالیکه چهار دقیقه به پایان باقی مانده بود خیرونا یک فرصت طلایی به دست آورد. مارتین که کاملا رها شده بود وارد محوطه جریمه بارسا شد تا سانتری که از سمت راست ارسال شده بود را به سمت دروازه تراشتگن شلیک کند، اما او نتوانست از این موقعیت استفاده کند و فرصت را از دست داد.

بازی در نهایت با پیروزی ۱-۰ بارسا به پایان رسید. شاگردان ژاوی حالا از ۱۸ بازی ۴۷ امتیازی هستند و فعلا با اختلاف شش امتیاز نسبت به رئال مادرید در صدر ایستاده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار