۲۰ سالگی پسر طلایی بارسلونا با یک رکوردشکنی

بارسلونا دومین پیروزی پیاپی خود را با گل پدری گونزالز به دست آورد.

بارسلونا که در بازی خارج از خانه برابر خیرونا قرار گرفته بود در نهایت با تک گل پدری گونزالز به برتری با ارزشی دست یافت و به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه داد.

اما پدری در این بازی رکوردشکنی کرد و برای صدمین مرتبه پیراهن بارسلونا را در رقابت‌های مختلف بر تن کرد. این آمار در حالی برای او به دست آمده که تنها ۲۰ سال سن دارد و در ترکیب آبی و اناری‌ها و هم‌چنین تیم ملی اسپانیا جا افتاده است.

پدری که در بازی هفته گذشته مقابل ختافه نیز تک گل پیروزی بخش بارسا را به نام خود ثبت کرده بود، در جدال امروز نیز با گلی که در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند، پایه‌گذار پیروزی بارسلونا شد تا شاگردان ژاوی با ۴۷ امتیاز رتبه اول را در اختیار داشته باشند.

نکته جالب توجه این است که چهار برد اخیر بارسلونا در لالیگا مقابل اوساسونا، اتلتیکو مادرید، ختافه و خیرونا با اختلاف یک گل به دست آمده و پدری در سه مسابقه (اوساسونا، ختافه و خیرونا) گلزنی کرده است تا مهره‌ای تاثیرگذار برای کاتالان‌ها به حساب آید.

پدری در فینال سوپرجام اسپانیا برابر رئال مادرید در ورزشگاه ملک فهد ریاض نیز، گل سوم بارسلونا را وارد دروازه تیبو کورتوآ کرد تا خود را به عنوان ستاره‌ای طلایی در بیست سالگی مطرح کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار