نهمین کلین شیت سنگربان اتریشی فولاد

کریستوفر کنت در شرایطی نهمین کلین شیت این فصلش را ثبت کرد که در دقایق آخر مجبور به انجام چند واکنش شد.

کریستوفر کنت در دیدار برابر پرسپولیس و تا دقایق پایانی، تقریبا روز کم کاری را سپری کرد. سنگربان اتریشی فولاد در خروج‌ها مطمئن ظاهر شد و روی توپ‌های ارسالی نیز توانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما بخش عمده فعالیت و تقابل او برابر مهاجمان پرسپولیس، در وقت‌های تلف شده صورت گرفت.

کنت در هفت دقیقه زمان تلف شده‌ای که از سوی موعود بنیادی فر اعلام شد، دو واکنش بسیار خوب داشت. او ابتدا در دقیقه ۹۴ شیخ دیاباته را ناکام گذاشت. جایی که مهاجم اهل مالی پرسپولیس پس از چرخش و زدن یک ضربه زمینی، دروازه میزبان را تهدید کرد که کنت این شوت زمینی را مهار کرد.

اما سیو سنگربان ۳۲ ساله فولاد در دقیقه ۹۰+۶ مهم‌تر بود. جایی که مرتضی پورعلی گنجی مدافع پیش تاخته سرخپوشان برای گلزنی به جلو آمده بود و اتفاقا روی یکی از ضربات ارسالی نیز تا آستانه گلزنی پیش رفت، ولی ضربه او را ابتدا کنت با واکنشی دیدنی مهار کرد و در ادامه نیز حزباوی با حضور به موقع در دهانه دروازه، این توپ را دور کرد و مانع از گلزنی پرسپولیس شد.

به هر شکل کنت در شرایطی برای دومین بار پیاپی برابر پرسپولیس موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد که این چهارمین کلین شیت پیاپی او و همچنین نهمین کلین شیت این فصلش بود. دروازه بانی که این روز‌ها در دروازه فولاد خوش می‌درخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار