تردد در پایانه مرزی ریمدان از مرز ۱۱۴ هزار نفر فراتر رفت

مدیر پایانه مرزی ریمدان از تردد ۱۱۴هزار و ۷۲۰ مسافر امسال از این پایانه مرزی خبر داد و گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش‌از ۷۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

محمد شریف کریمی گفت: از مجموع تردد‌های این مدت در پایانه مرزی ریمدان ۷۳ هزار و ۲۸۵ نفر ورودی و ۴۱هزار و ۴۳۵ نفر نیز خروجی به ثبت رسیده است.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشور‌های دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است طرح‌های عمرانی را در این پایانه مهم مرزی استان اجرا کرد که نتیجه آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

مدیر پایانه مرزی ریمدان تصریح کرد: این پایانه مرزی ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و از آنجایی که فاصله آن تا بندر گوادر پاکستان حدود ۹۰ کیلومتر است اتباع کشور دوست و همسایه می‌توانند از این مسیر به دشتیاری و چابهار و سپس از طریق ناوگان زمینی و هوایی به شهر‌های مذهبی و مناطق تفریحی و گردشگری ایران سفر کنند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه‌ای دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار