مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

باید نگاه جدی تر به رسانه ها داشته باشیم

حجت‌الاسلام والمسلمین کلاه‌کج گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه است و برای تقویت این حوزه باید نگاه جدی‌تری به مقوله رسانه‌ها داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کلاه‌کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه نقش مهم و تأثیرگذاری در انعکاس رویداد‌ها دارد و اگر اتفاق و حرکت مطلوبی بیفتد، اما انعکاس رسانه ضعیف باشد این حرکت دیده نمی‌شود و برعکس آن نیز رسانه می‌تواند با انعکاس قوی اتفاق‌های کوچک را تاثیرگذار نشان دهد.

او می گوید: دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید عملکردشان امیدآفربن باشد و به صورت نوبتی پای کارآمده و دستاوردشان را به مردم ارائه دهند به ویژه دستگاه‌هایی که تاثیر مستقیم با مردم دارند و باید بتوانند با تولید محتوای مناسب و نماهنگ اصول هویت ساز انقلاب و جهاد تبیین را به تصویر بکشانند.

به گفته او یکی از راهکارهای پیشرو رسانه در دهه فجر تشکیل اتاق خبر با حضور مدیران کلیدی است، اتاق خبر این اداره کل از زمان راه‌اندازی تاکنون توانسته در ارائه آمار و گزارش درست به مردم نقش مثبتی را ایفا کند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در همین زمینه تشکیل این اتاق با موضوعات مشخص و هدفمند و با حضور مدیران کلیدی که با مردم ارتباط موثر دارند؛ می‌تواند به خوبی خبرها را به مردم انعکاس دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.