تحقق ٨٥ درصد از بودجه ١٤٠١ نتیجه تلاش و برنامه ریزی درست است

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با برنامه ریزی و پیگیری‌های ویژه، امیدواریم ١٠٠ درصد بودجه مصوب را تا پایان سال، محقق کنیم.

لطف اله فروزنده در هم اندیشی که با حضور مدیران کل، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه معاونت و معاونین مالی آن‌ها برگزار شد، از رویکرد‌های حاکم بر یک سیستم اداری صحبت کرد و این رویکرد‌ها را شامل برپایی نظام ارزشی، تفکر و برنامه ریزی استراتژیک، تفکر سیستمی و نگاه اقتضائی که همان تصمیم گیری مناسب نسبت به اقتضائات است، برشمرد.

وی افزود: برای آنکه تفکر استراتژیک حاکم شود، مدیر بایستی نگاهی فرصت جویانه به تمامی مسائل حوزه‌های کاری خود داشته باشد و برای پیشبرد امور، برنامه ریزی منسجم و مشخص با همفکری، همکاری و هم افزایی پرسنل و کارشناسان سازمان طراحی کند که قابلیت اجرایی داشته باشد. پس از مشخص شدن برنامه، تقسیم کار بین کارمندان صورت می‌گیرد و در این قسمت هم مدیر مجموعه با هماهنگی‌ها و ارتباطات خوبی که بین کارمندان و پرسنل ایجاد کرده، کار‌ها را رو به سوی جلو، پیش می‌برد.

فروزنده از لزوم پیگیری‌های ویژه درتمامی امور محوله سخن گفت و اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که اگر دستوری داده شود و پیگیری صورت نگیرد، کار به جایی نخواهد رسید، بر همین اساس و با پیگیری‌های خوبی که انجام شد تا پایان دی ماه ۸۵ درصد بودجه مصوب محقق شده که تمام تلاش ما این است که تا پایان سال، صد در صد بودجه را محقق کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری از مهمترین برنامه‌های این معاونت و زیرمجموعه هایش گفت و افزود: مولد سازی اموال و دارایی ها، ارتقای نظام مالی و محاسباتی، نظام جامع مالی، حل اختلاف با نهادها، رونق سرمایه گذاری بخش خصوصی، سازماندهی سازمان‌ها و شرکت ها، پیگیری اخذ مطالبات شهرداری از دولت، تسویه حساب بدهی بانک‌ها از مهمترین برنامه‌های معاونت است که مدیران حوزه هم برنامه ریزی کاری خود را در جهت تحقق این موارد، قرار داده و امیدواریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، اقدامات شایسته‌ای در این حوزه‌ها صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار