اعزام ۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر اردبیل برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل از اعزام ۱۱ تیم عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی به زلزله زدگان خوی در استان آذربایجان غربی خبر داد.

حمید قویدل گفت: بامداد امروز ۹ بهمن ۱۱ تیم عملیاتی متشکل از ۳۲ نفر با ۱۱ دستگاه خودروی آمبولانس و کمک‌دار سبک در قالب تیم‌های ارزیاب، واکنش سریع، آنست، جستجو و نجات، ارتباطات و پشتیبان با تجهیزات کامل جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل می گوید: ۱۰ شعبه شهرستان‌های تابعه، ۱۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری و تیم های پشتیبانی استان در آمادگی کامل برای امدادرسانی به سر می برند.

به گفته او، در لحظات اولیه زلزله به کلیه عوامل امدادی استان و شعب تابعه آماده باش داده شده بود تا در صورت نیاز به یاری زلزله زدگان بشتابیم.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین می گوید: تیم‌های عملیاتی RDH و BHC بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان اردبیل در آماده باش کامل بوده و در صورت اعلام مرکز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

قویدل همچنین از بارگیری و ارسال اولین محموله اقلام امدادی جمعیت هلال احمر استان به زلزله زدگان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این محموله با ۲ دستگاه تریلی و یک دستگاه کامیون و ۳ دستگاه کامیونت به آذربایجان غربی ارسال شد.

به گفته او، این محموله شامل ۱۸۰۰ تخته موکت، ۱۴۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته، ۸۰۰ تخته پتو و ۳۰۰ دستگاه چادر امدادی است.

قویدل گفت: ۱۱ نفر نجاتگر پرسنل و داوطلب نیز همراه این محموله عازم منطقه زلزله زده شدند تا به یاری هموطنان بشتابند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.