برگزاری سوگواره شعر «نجوا» در همدان

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سوگواره شعر «نجوا» در قالب شعر کلاسیک و شعر نو ۲۶ بهمن ماه در حوزه اشعار امامت و مهدویت در همدان برگزار می‌شود.

مهدی مجلسی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سوگواره «شعر نجوا» از سری برنامه‌های دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به شکل ملی به میزبانی دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود.

اوبا اشاره به محور‌های این سوگواره افزود: سوگواره امامت، ایستادگی و ظلم‌ستیزی، شهادت‌نامه امامان، غم‌نامه غربت امامان، عدالت‌خواهی، سوگ و حماسه امامان، معرفت‌افزایی تا مرز شهادت، مرثیه و تعزیه امامان از جمله محور‌های این سوگواره است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: این سوگواره از سری برنامه‌های موسسه امامت و مهدویت در قالب شعر کلاسیک و شعر نو است که در تاریخ ۲۶ بهمن ماه امسال با مشارکت شاعران برجسته کشوری در حوزه اشعار امامت و مهدویت برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به سطح شرکت کنندگان افزود: علاوه بر سطح استادی، دانشجویی، کارمندی افراد نیز به شکل مستقل و آزاد نیز می‌توانند در این سوگواره شرکت کنند.

مجلسی گفت: این سوگواره در قالب شعر کلاسیک و شعر نو است، علاقمندان آثار خود را در این دو قالب می‌توانند تا ۱۳ بهمن‌ماه امسال به آدرس دبیرخانه همدان، بلوار امام خمینی (ره)، خیابان دانشگاه آزاد اسلامی، بلوار پروفسور موسیوند به کدپستی ۱۵۷۴۳-۶۵۱۸۱ و یا از طریق سایت دبیرخانه به آدرس www.hamedan.iau.ir ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۱۳۴۴۸۱۵۸۳ تماس بگیرند.

او با اشاره به جوایز و هدایا این سوگواره، تصریح کرد: در هریک از سطوح چهارگانه نفر اول؛ ۵۰ میلیون ریال هدیه نقدی، نفر دوم؛ ۳۰ میلیون ریال، نفر سوم؛ ۲۰ میلیون ریال، همچنین به هر سه نفر لوح تقدیر و تندیس جشنواره نیز اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار